Domnilor  Dicu&Sava     Daca nu aveti nimic a  spune, aberati. Aberati
cu gratia unei  balene in magazinul de portelanuri.   Ideile dvs. sint
putine dar  foarte fixe. Pe vremea lui Arhimede ati fi fost punctul
necesar pentru  deplasarea pamintului. Oricare ar fi subiectul,  dvs. o
frecati cu PSD. Una din cauzele degradarii  stingii a fost "coacerea"
verzilor deveniti rosii peste noapte. Ei au fost "reevaluati"  exact asa
cum a fost reevaluat Oprea, mafiotul lui Nastase.   Eu va inteleg
extremismul,  intr-un fel sinteti acolo unde extrema stinga se
intilneste cu extrema dreapta,  unde singura solutie este crima, careia
ii faceti apologia. Pentru dvs. crima se  justifica simplu: "o mana de
legionari exaltati sa ucida cativa oameni  politici". De fapt dvs.
faceti aici  apologia nazismului cu care aveti afinitati ideatice.   Imi
cer scuze ca am crezut,  in mod eronat, ca aveti capacitatea de a purta
o discutie. Va las deci in combinatia  oribila de hitler&bigot =
Dicu&Sava.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom

> Domnu inginer,
>
> Panseurile astea de unde le-ati scos ?
> Din putul cursurilor politice de la pesederei ?
>
> Cati legionari au ucis Carol & Camarila, inclusiv "stimabilul" Iorga a
carui porecla in epoca era "Te rog sa ma mituiesti", inainte ca o mana
de legionari exaltati sa ucida cativa oameni politici ? Si asta
impotriva ordinelor exprese ale Capitanului !
> Stiti ? Hai iesiti repede cu cifra !
>

> Mie mi-ar fi rusine sa zic ceva despre altii daca as face parte
dintr-un partid emanat din PCR, care PCR, la 2 luni dupa fuziunea cu
PSD-istoric, a bagat in puscarie si i-a omorat pe toti liderii
PSD-istoric, minus cativa tradatori, Lothar Radaceanu, Stefan Voitec,
etc.
> Si care are si colosalul tupeu sa se cheme la fel cu partidul celor pe
care i-a omorat !
> Asaaa, preventiv, ca tot candidati la functii politice pedeseriste,
povestiti-i cucoanei dumneavoastra cum s-a sinucis Tatiana Gigorovici,
sotia lui Gheorghe Grigorovici, si ce testament politic a lasat, ca sa
nu o forteze Securitatea sa declare altceva !

> Rusinica, rusinica, domnu inginer !
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

alti ucigasi pentru putere. Atit.
>   Pe sarite.
>   Nici o vorba despre invadarea Poloniei dinspre est!
>   1:08:17 un adevar mare: "Abuzurile sint infaptuite acum de guvern".
Cine oare a facut abuzuri pina atunci? Armand Calinescu? IG Duca? Evreii
ucisi? alt morti prin asasinare directa?

>   Desi legiunea declarase ca nu accepta ciopirtirea Romaniei, cind
asta s-a intimplat, nu au spus nici un cuvint. De ce se ascunde asta?
Din mindrie?

>   Apoi dupa asasinatele oribile ale lui Madgearu, Iorga si a celor din
inchisori, Antonescu si Sima se impaca! Ticalosii si ucigasii intre ei!
>   Cit despre diversiunea ca nu legionarii ci altii infiltrati au facut
ce au facut. Palavre! Crimele sint ale legiunii

>   Si sa nu uitam de uciderea taranilor care, batuti de bolsevici,
intrau in cooperativa!

>   Asta pe scurt.
>   Niste criminali.
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, vulcan vali valivulcan@ wrote:
>   >
>   > Vorbim dupa ce vedeti documentarul. Nu poti sa ii iei la gramada!
Urmariti contextul politic al vremii si o sa vedeti ca ei au fost mai
persecutati si mai ucisi decat altii.
http://cinemaromanesc.blogspot.com/2009/09/miscarea-legionara-1996.html
>   > >
>   >