From: dan-calin <office.sunval...@gmail.com>
Subject: [protest-ro] Re: Adevarul despre legionari! Cu adevarat oamenii lui
Dumnezeu!
To: protest-ro@yahoogroups.com
Date: Tuesday, March 8, 2011, 9:41 AM

Domnilor
Dicu&Sava

Daca nu aveti nimic a
spune, aberati.
Aberati cu gratia unei
balene in magazinul de portelanuri.

Ideile dvs. sint putine dar
foarte fixe. Pe vremea lui Arhimede ati fi fost punctul necesar pentru
deplasarea pamintului.
Oricare ar fi subiectul,
dvs. o frecati cu PSD.
Una din cauzele degradarii
stingii a fost "coacerea" verzilor deveniti rosii peste noapte.
Ei au fost "reevaluati"
exact asa cum a fost reevaluat Oprea, mafiotul lui Nastase.

Eu va inteleg extremismul,
intr-un fel sinteti acolo unde extrema stinga se intilneste cu extrema dreapta,
unde singura solutie este crima, careia ii faceti apologia. Pentru dvs. crima
se
justifica simplu: "o mana de legionari exaltati sa ucida cativa oameni
politici".
De fapt dvs. faceti aici
apologia nazismului cu care aveti afinitati ideatice.

Imi cer scuze ca am crezut,
in mod eronat, ca aveti capacitatea de a purta o discutie.
Va las deci in combinatia
oribila de hitler&bigot = Dicu&Sava.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se
suie scroafa în pom

> Domnu inginer,
>
> Panseurile astea de unde le-ati scos ?
> Din putul cursurilor politice de la pesederei ?
>
> Cati legionari au ucis Carol & Camarila, inclusiv "stimabilul" Iorga a carui
> porecla in epoca era "Te rog sa ma mituiesti", inainte ca o mana de legionari
> exaltati sa ucida cativa oameni politici ? Si asta impotriva ordinelor
> exprese ale Capitanului !
> Stiti ? Hai iesiti repede cu cifra !
>

> Mie mi-ar fi rusine sa zic ceva despre altii daca as face parte dintr-un
> partid emanat din PCR, care PCR, la 2 luni dupa fuziunea cu PSD-istoric, a
> [...]

Raspunde prin e-mail lui