Domnule,    Dvs.  aberati. Asta ca sa folosesc un eufimism la "mintiti
cu  nerusinare". Si nu ati vazut filmul. NU  ati citit nici cartea lui
Codreanu, "Pentru legionari". Oare nu ati auzit de  "numerus clausus" si
"numerus  nullus"?   Si ce legatura are legiunea  de pina in 41 cu PSD
(actual) si Basescu? Va place sa aberati?   Cine va impiedica sa
resuscitati miscarea legionara? Nu exista destui romani ca sa se
impotriveasca  sionistilor si comunistilor? In Romania de azi exista
prea putini evrei si si mai putini comunisti ca sa impiedice renasterea
legiunii. Stiu (personal) cel putin 2  "comunisti" care s-au copt dupa
ce in tinerete fusesera "verzi".   Si mai stiu si oameni care  si-au
pierdut rude care au fost ucise de legionarii in lupta lor indirecta cu
comunistii. Aia ii bateau sa intre in cooperativa, legionarii ii omorau
ca au  intrat. Si in loc sa ceara, jefuiau. De asta au si pierdut
sprijinul  taranilor.   Minciuna dvs. nu merge de  multe ori la apa!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, vulcan vali <valivulcan@...> wrote:

> Ca sa intelege-ti ca legionarii nu au avut nimic cu evreii, vedeti
listele evreilor care au facut parte din legiune. Radu Gir este unul
dintre ei! Cine au fost cei care au vrut ca miscarea legionara sa
dispara din istorie? Sionistii si comunistii! Nu le convenea o miscare
nationala, adevarat, cu hibele ei, dar totus mult mai dreapta decat
PSD-ul si Basescu!

a carui porecla in epoca era "Te rog sa ma mituiesti", inainte ca o mana
de legionari exaltati sa ucida cativa oameni politici ? Si asta
impotriva ordinelor exprese ale Capitanului !

dintr-un partid emanat din PCR, care PCR, la 2 luni dupa fuziunea cu
PSD-istoric, a bagat in puscarie si i-a omorat pe toti liderii
PSD-istoric, minus cativa tradatori, Lothar Radaceanu, Stefan Voitec,
etc.
povestiti-i cucoanei dumneavoastra cum s-a sinucis Tatiana Gigorovici,
sotia lui Gheorghe Grigorovici, si ce testament politic a lasat, ca sa
nu o forteze Securitatea sa declare altceva !

alti ucigasi pentru putere. Atit.
guvern". Cine oare a facut abuzuri pina atunci? Armand Calinescu? IG
Duca? Evreii ucisi? alt morti prin asasinare directa?

asta s-a intimplat, nu au spus nici un cuvint. De ce se ascunde asta?
Din mindrie?

din inchisori, Antonescu si Sima se impaca! Ticalosii si ucigasii intre
ei!
facut ce au facut. Palavre! Crimele sint ale legiunii

gramada! Urmariti contextul politic al vremii si o sa vedeti ca ei au
fost mai persecutati si mai ucisi decat altii.
http://cinemaromanesc.blogspot.com/2009/09/miscarea-legionara-1996.html

Raspunde prin e-mail lui