Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Samuel_Armas#cite_note-6
<http://en.wikipedia.org/wiki/Samuel_Armas#cite_note-6>  Citi fetusi ati
vazut operati si extrasi (temporar) din uter? Si repet: sarcina era in
saptamina 21 cind putem vorbi de un inceput de  copil, cind nu se fac
avorturi nicaieri in lume.   Daca fetusul ar fi fost in luna a doua si
scotea minuta sa il prinda pe  ginecolog la control, sau daca ii facea
acestuia din minuta semnul clasic de circulatie pe  ecograf, atunci ar
fi fost ceva senzational si puteam discuta despre interzicerea
avortului.   Daca dvs. purtati sarcina timp de 9 luni si ne spuneti cine
este tatal sau donatorul de sperma cu care v-ati fecundat ovulele
proprii, ma oblig sa asigur intretinerea pina la amjorat a copilului pe
care il veti naste!   Asa ca lasati femeile sa decida, sau dupa prima
sarcina a dvs. dusa la capat, va voi respecta opiniile in cunostiinta de
cauza. Dar cred ca deja sinteti la menopauza. (Men=barbat!).

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom

> OK !!! :)))
>
> Imi face placere ca in sfarsit avem o discutie pe argumente si nu pe
revarsari hormonale.
> Ce citeaza domnia voastra pare a fi corect.
> (eu nu am nici timp nici sa caut sursele dvs. si nici nu va suspectez
de inventarea lor.)

> Dar ... imi pot exprima o indoiala.
> In nici o poza cu fetusi vazuta de mine (atentie la boldare), acestia
nu tineau mana in pozitia "de apucat".
> Cum nu am calificarea necesara in domeniul embriologiei (?), nu o sa
ma apuc sa il contrazic pe domnul doctor, dar imi pot pune cateva
intrebari de bun simt.
> 1. De ce Biserica apartine ?
> 2. Care este orientarea Universitatii Vanderbilt ?
> 3. Cine sunt sponsorii acesteia si a spitalului ?
>
> La modul general stiu doar ca este o Universitate privata si ca
printre fostii studenti se numara Al Gore.
> Despre care am o parere execrabila, dupa "falsificarea " datelor
privind incalzirea globala.

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

dreptului de a dispune de propriul corp - Editorial Vox Publica

>   However, the surgeon later stated that Samuel and his mother Julie
were under anesthesia and could not move.

>         " "The baby did not reach out," Dr Bruner said. "The baby
was anesthetized. The baby was not aware of what was going on.".[6]
>         He also stated, "Depending on your political point of
view, this is either Samuel Armas reaching out of the uterus and
touching the finger of a fellow human, or it's me pulling his hand
out of the uterus … which is what I did."[7]

>   2011/3/6 Arhitectura dsc1@...
>

>     Bravo Mosule,
>
>     Din pacate dorinta matale de a SOCA cu orice chip, se cam bate cap
in cap cu descoperirile stiintifice !
>     Fatul nu mai este de mult "propriul corp" si varsta de la care
este considerat o persoana DISTINCTA de mama, scade in fiecare zi/an
.... :)
>     Va recomand calduros sa faceti mai intai domania voastra un avort
si abia apoi sa abordati problema "drepturilor".

>     Fotografia a  fost facuta de un fotograf american, in timpul unei
operatii de coloana, efectuata pe un fat, aflat in uterul mamei.

>     Fotograful nu  se gandea, ca va realiza cea mai importanta
fotografie din viata lui, scopul  initial fiind doar documentarea
operatiei de coloana.
>     In timp ce fotograful Paul Harris fotografia procesul operatiei,
efectuate in clinica de chirurgie a Universitatii Vanderbilt din orasul
Nashville , Tenesse, el a reusit sa imortalizeze momentul in care
copilasul si-a ridicat mana din uterul mamei si a prins degetul
medicului.
>     Fotografia a cutreierat deja lumea, in Irlanda fiind principalul
argument impotriva legalizarii avortului.
>     Manuta care a cucerit intreaga lume, este al lui Samuel Alexander,
care s-a nascut la 28 decembrie, anul trecut.. Daca ne gandim, ne dam
seama cat de vulnarabila este viata unui om. Medicii au fost siguri ca
fatul nu ar  fi supravietuit in afara uterului, de aceea au decis sa-l
opereze in interiorul uterului. Dupa operatie uterul a fost inchis la
loc, astfel incat fatul sa se dezvolte in conditii normale.
>     Prezenta fotografie este considerata cea mai importanta fotografie
din domeniul medicinii. Samuel este cel mai tanar pacient care a fost
supus unor astfel de operatii. Probabil Samuel Alexander Arms intr-o zi
va avea posibilitatea sa-i stranga mana doctorului Brunner, de data asta
in afara uterului mamei.

>     Cu stima,
>     Dicu-Sava Cristian
>     www.dsclex.ro

recomandati mai departe noul meu editorial postat azi pe platforma Vox
Publica si intitulat
>       Legitimitatea avortului în baza dreptului de a dispune de
propriul corp

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/legitimitatea-avortu\
lui-in-baza-dreptului-de-a-dispune-de-propriul-corp-59671.html

>       Celelalte editoriale ale mele, care se numara printre cele mai
citite si mai comentate de pe platforma Vox Publica, pot fi citite aici:

Raspunde prin e-mail lui