  From: vulcan vali
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, March 08, 2011 12:53 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Adevarul despre legionari! Cu adevarat oamenii
lui Dumnezeu!

        Ca sa intelege-ti ca legionarii nu au avut nimic cu evreii, vedeti
listele evreilor care au facut parte din legiune. Radu Gir este unul dintre ei!
Cine au fost cei care au vrut ca miscarea legionara sa dispara din istorie?
Sionistii si comunistii! Nu le convenea o miscare nationala, adevarat, cu
hibele ei, dar totus mult mai dreapta decat PSD-ul si Basescu!