Daca catolicii sint eretici  atunci trebuie arsi pe rug. Daca pina la
1054 papii au  fost ortodocsi, atunci religia catolica era ortodoxa?
Canoanele sint de la  dumnezeu sau de la uni regulatori din biserica? In
aceste conditii Teoctist  trebuia caterisit. nu? De unde stia Hristos de
paistasi si ortodocsi? Mie asta imi suna a minciuna sfruntata! (5)
Mare-i gradina ta doamne si  multi i-au sarit gardul!     Amin!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, vulcan vali <valivulcan@...> wrote:

> Am sa va raspund la fiecare punct al petitiei:
>
>                   1.1.
>                 SE CREAZA CONFUZIE SI MULTI DINTRE ORTODOCSI VOR CREDE
CA
>                 BISERICA ORTODOXA SI PAPISTASII AR FI O BISERICA, IN
TIMP
>                 CE BISERICA ESTE UNA SI ANUME CEA
>                 ORTODOXA.
> CEI CARE AU AFIRMAT TEORIA RAMURILOR
>                 SUNT ANATEMATIZATI DE SINODUL BISERICII RUSE DIN EXIL
ANATEMA
>                 PRELUATA SI DE BISERICA RUSIEI SI PRIN URMARE DE
BISERICA
> [...]
invatatura
> in tot Trupul Ei!  Aceeas Seva curgant in Toata Biserica. Mantuitorul
> spune' Eu sunt Via , voi mladitele', daca o mladita nu aduce roada se
> taie si se arunca in foc, asa cum au fost taiati ereticii care nu mai
au
>  Seva .
>     Confuzia se creeaza in mintea opamenilor si se smintesc
> vazand pe papa intre Ortodocsi, si VAI prin cel prin care vine
> smintelala.
>
>                2.
>                 PAPA ESTE ERETIC SI ACEASTA O SPUN TOTI SFINTII SI
SINOADELE
>                 ECUMENICE SI LOCALE: SINODUL 2 ECUMENIC (vezi
Filioque), SINODUL
>                 PATRIARHULUI FOTIE,SINODUL ANTIUNIONIST AL SF MARCU
EUGENICUL,
>                 SINOADELE ISIHASTE ALE SF GRIGORIE PALAMA-NUMITE
IMPREUNA
>                 SINODUL AL 8 LEA ECUMENIC DUPA CUM SPUNE ROMANIDIS, PR
>                 GHEORGHIOS METALLINOS, PR THEODOROS ZISIS, TELENGHIDIS
SI ALTI
>                 TEOLOGI
>                 CONTEMPORANI.
>            Este foarte adevarat ca papa
>  a fost Ortodox, chiar papa Leon cel Mare a scris pe doua tablite
Crezul
>  Ortodox fara Filioque pe Peretele Catedralei Sf Petru din Roma, cu
> dedicatia Din dragoste pentru credinta Ortodoxa! Papii au fost
Ortodocsi
> [...]
>  cand a aparut cezaro -papismul din imperiul Carolingian, care adopta
> erezia Filioque!Deci Papii pana la 1054 au fost ORTODOCSI! Condamnarea
> lor este implicita, nu au fost condamnati desigur inaite ca ei sa
existe
>  ca erezie, ci singuri s-au pus sub anatema Sinodului 2 Ecumenic
> adaugant Filioque la Crez, Parintii de la Sinod au scris la sfarsitul
> orosului Dogmatic: cine adauga sau scoate ceva din Crez sa fie
anatema!

>        3
>                 NU SE CUVINE CA ORTODOCSII SI ERETICII PAPISTASI SA SE
ADUNE IN
>                 LACASURI DE CULT IMPREUNA, CONFORM TUTUROR CANOANELOR
>                 BISERICII
>                Iata canoanele:Sfintele Canoane opresc rugaciunea
> in comun cu schismaticii si ereticii (Canoanele 10, 11, 45, 47, 65
> Apostolice; Canoanele 6, 9, 32, 33, 34 Laodiceea; Canonul 9 al
Sfantului
> [...]
> Aghioritul ca latinii sunt eretici si nu au nici Botez, nici Preotie
si
> daca vreun preot nu boteaza pe cei ce se intorc la Ortodoxie, se
> afuriseste.
>
> Actul rugaciunii este o marturisire a adevarului de credinta, o
> participare mistica la dumnezeire intrucat cerem impartasirea harului
> necreat care indumnezeieste pe adevaratul luptator si traitor in
> Hristos. Rugaciunea ne apropie la modul cel mai intim si ne face sa
> impartasim acelasi Duh Sfant, iar motorul rugaciunii este
incredintarea
> launtrica de faptul ca Dumnezeu il asculta pe credincios, incredintare
> izvorata din credinta lui. Asadar, daca credinta este stricata, atunci
> de ce fel de rugaciune comuna se pot impartasi un ortodox si un
> romano-catolic, spre exemplu, stiind ca romano-catolicii prin baza lor
> doctrinara atenteaza la insasi dogma Sfintei Treimi?
>
>             4 PAPA VINE CA SEF AL
>                 EREZIEI CATOLICE SI E PRIMIT CA EPISCOP CANONIC AL
ROMEI CU
>                 SUCCESIUNE APOSTOLICA DE CATRE PATRIARHIA ROMANA, CEEA
CE ESTE
>                 BLASFEMIE, PENTRU CA PAPISTASII ODATA CE AU INTRAT IN
EREZIE AU
> [...]
> cu o succesiune apostolica exterioara, fara putere mantuitoare, am
putea
>  sa o numim o succesiune
>  apostolica kla nivel istoric, dar fara Harul Duhului Sfant. Deorece
> Suceesiunea Apostolica NU este ceva magic!!! Duhul Sfant este Persoana
> care nu sufera minciuna si se retrage, nemai revarsandu-si Harurile si
> Darurile Sale peste cei 'hirotoniti' Deci papistasii au o hirotonie
> formala.
>
>              5. SUNTEM DE ACORD CA
>                 PAPA SA VINA CA SIMPLU VIZITATOR SAU CA SEF DE STAT
DAR SA NU
>                 FIE PRIMIT LA SFINTELE SLUJBE IN BISERICILE ORTODOXE
SI NICI
> [...]
> ereticii neostentativi, Biserica are un moment in Sfanta Liturghie
cand
> ei trebuie sa paraseasca Biserica ; Cei chemati iesiti! Ca nimeni din
> cei chemati sa nu ramana! Usile Usile! -adica paziti usile sa nu intre
> vre-un eretic sau pagan! Desigur in practica astazi aceasta functie nu
> functioneaza, dar asta nu insemna ca este bine! Nu are rost sa spun ca
> desigur conslujirea sub
>  orice forma este interzisa de Canoane si de Sinodul BOR din 2008.
>
>                6. PARINTELE DUMITRU
>                 STANILOAIE AFIRMA IN DOGMATICA CUM CA PAPISTASII SE
INCHINA LA
>                 ALT DUMNEZEU DECAT CRESTINII ORTODOCSI, SI ANUME UN
DUMNEZEU IN
>                 SENS BUDIST, DUMNEZEUL NIRVANIC IMPERSONAL.
> PRIN
>                 EREZIA FILIOQUE DESFIINTAND PERSOANELE SFINTEI SI DE
VIATA
>                 FACATOAREI TREIMI!
>                     In legatura cu punctul 6 al petitiei
> anume refeinta adusa de Pr Dumitru Staniloae o gasiti  in TEOLOGIA
> DOGMATICA ORTODOXA VOLUMUL I  subcapitolul TREIMEA PERSOANELOR,
> CONDITIILE MENTINERII DISTINCTE A PERSOANELOR IN
COMUNIUNE.CONTRAZICEREA
>  EI PRIN FILIOQUE. pagina 322 locul exact fiind  pagina 329 .(cititi
va rog si nu face-ti afirmatii fara sa fi citit pe Staniloae inainte in
intregime)

>  Trupul lui Hristos nu este sfasiat! Trupul lui Hristos este asa cum
> spune Simbolul Credintei: Credintr-UNA, SFANTA, CATOLICA SI APOSTOLICA
> BISERICA!
> Amin
> Vali Vulcan

Raspunde prin e-mail lui