Domnu inginer,

Eu nu am "spus sa va omor !"
Doar sa aveti parte de munca fortata, pana muriti.
Ca sa va dezvatati de dat din gura, in timp ce altii muncesc 16 ore pe zi, sa
va impartiti fondurile europene in familie si sa faceti nevestelor ong-uri de
"interes national".
Dar va e asa de frica ca o sa dati socoteala, incat orice va spune omul,
....dumneavoastra strigati "hotii" !

In Biblie se spune ca "bitongii" platesc pana la a 10 generatie, pacatele
parintilor.
Avand in vedere cele cateva mii de ani de experienta a celor care au scris
Vechiul Testament, inclin sa cred ca ei stiau mai bine cum trebuie starpite
naparcile.
Naparcile care, atunci cand nu au argumente, incep sa te injure de familie.
Ca atat poate creieralul lor mic si indopat cu clasicii literaturii
prolet-cultiste.

V-am mai spus, dar se pare ca MemoPlus s-a epuizat la Tg Mures !
Condamnati politic da, dati afara din serviciu da, neprimiti in facultate da,
....  decani, rectori, activisti PCR, ... NU !
Nu am facut nici facultate, nici serviciu si nici bani, de pe urma pozitiei
unei rude, pentru simplul motiv ca rudele mele nu aveau "pozitie". :)
Poate ati inceput sa va confundati cariera personala cu a altora.