Da.
L-au sarit, dar nu inauntru ci INAFARA Gradinii Domnului !
Precum domnia voastra.

Altfel, daca ati cunoaste sensul cuvintelor pe care le aruncati cu
dezinvoltura, nu ati mai pune intrebari atat de stupide !
Ortodox =
Conform cu principiile traditionale ale unei religii, doctrine, dogme, curent
politic, etc.
Cu alte cuvinte, domnia voastra sunteti un ortodox PSD, adica ateu, incracenat
in lupta de clasa dar in acelasi timp ahtiat dupa avantajele materiale aduse de
o "pozitie" in cadrul partidului, etc.!
Altfel in loc sa candidati la sefia PSD Mures, stateati in ..."garaj" si de
cand va cunosc eu, ciocaneati pana acum, pe genunchi, macar 20 de panouri
solare.

Pana in 1054 Biserica a fost ORTODOXA, adica a pastrat nestirbite Canoanele,
Dogma, timp 1054 de ani.
Dupa 1054, unii au vrut sa fie catolici, protestanti, etc. adica eretici.
Si nu au vrut sa fie altfel, nu pentru ca se simteau ei mai "drepti", ci pentru
ca politruci ca domnia voastra si-au bagat coada ca sa ajunga la CIOLAN !