Mai ..... ca parca asa se exprima academic "Tatal" pesedereilor,

Cand prostia isi da mana cu trufia, apar discursurile linjinieresti de tip DCT !

1. Decanul din primii trei ani, in frumosul targ al Iesilor, Arh. Porumbescu,
nu avea copii.
Prodecan nu aveam. :)
2. La Bucuresti, Rectorul, Arh. Lazarescu, avea baiat si spre disperarea
matale, pe vremea aia se aresta pentru relatii homo.
Imi pare rau, nu am cazier, nici macar pentru o ceapa degerata, furata din
piata. :)
3. Pe Decanul Benedek, l-am vazut de 3 ori in trei ani. Nici acum nu stiu daca
avea copii, fie-le tarana usoara la toti !

Continuati, domnule inginer, continuati ca nu mai e mult si cat o fi D-na
Nedelcu de indulgenta cu ateii si pedesereii, tot o sa va dea afara de pe lista.
Dar cum sunteti obisnuit cu asemenea masuri de pe alte liste, nu o sa va puneti
latul de gat.
Din pacate. :)

Fiti sigur ca o sa "facem si noi ceva ...." ca sa scapam si de secte si de
pedeserei !
Tragedia este insa cu totul alta.
Daca nu in 2012, la urmatoarele alegeri Marie Le Pen tot o sa fie aleasa
presedintele Frantei.
Asta pentru ca datorita internationalei pesedereilor, intreaga Europa se
revolta.
Tavalugul vine peste domniile vostre, mai rau decat avalansa !
Abia atunci, nu stiu daca o sa rad sau o sa plang.
Atunci, cand la indemnurile maretului conducator Ilici, PSD-ul o sa se declare
nationalist, religios si de extrema dreapta !!!
Ca "baietii destepti", prostii si oligofrenii care sa-l voteze, n-o sa se
termine pana atunci.
Asta este tragedia Romaniei, 2 generatii invatate in NEMUNCA si o a treia (a
dumneavoastra), care a invatat de la parinti ca se poate trai dand din gura !

Asa ca lasati GULGUTELE si dati date concrete despre "ciolanele mele" si
"fetele rectorilor", ca sa nu ma enervez si sa va trimit o scrisorica de la o
casa de avocatura !

www.dsxclex.ro