Ca de obicei  din orice  subiect dvs. faceti "acte de curaj" infierind
cu minie legionar/proletara pe  toti si toate. In afara de aruncatul cu
zoaiele dvs. murdare, cu imprastiatul gunoiului dvs. de crime gindite si
visate  de dvs. zi si noapte nu aveti nimic in spate. Nici portofoliu in
arhitectura, nimic. Dvs. v-ati dovedit a fi o  adevarata napirca care in
lipsa de argumente la subiect, incepe sa injure  familia oricui! Pentru
ca atita poate creierul dvs. mic spre inexistent dar  indopat cu vise de
marire si inrudire! Ca doar conteaza "valoarea" nu "rudele".  Apropo,
sinteti ruda cu Rudel?   Este adevarat ca tot stocul  de Memo plus s-a
epuizat la Tg. Mures, doar pentru ca a fost cumparat de un  asazis
arhitect din Bucuresti. Am inteles ca seaca acum si Clujul si  Sibiul.
Pierd vremea cu dvs. dar  v-ati descris perfect: o napirca. Ce legatura
au cu subiectele (oricare ar fi ele)  cu atacurile dvs. personale la
persoana?

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Domnu inginer,
>
> Eu nu am "spus sa va omor !"
> Doar sa aveti parte de munca fortata, pana muriti.
> Ca sa va dezvatati de dat din gura, in timp ce altii muncesc 16 ore pe
zi, sa va impartiti fondurile europene in familie si sa faceti
nevestelor ong-uri de "interes national".
> Dar va e asa de frica ca o sa dati socoteala, incat orice va spune
omul, ....dumneavoastra strigati "hotii" !

> In Biblie se spune ca "bitongii" platesc pana la a 10 generatie,
pacatele parintilor.
> Avand in vedere cele cateva mii de ani de experienta a celor care au
scris Vechiul Testament, inclin sa cred ca ei stiau mai bine cum trebuie
starpite naparcile.
> Naparcile care, atunci cand nu au argumente, incep sa te injure de
familie.
> Ca atat poate creieralul lor mic si indopat cu clasicii literaturii
prolet-cultiste.

> V-am mai spus, dar se pare ca MemoPlus s-a epuizat la Tg Mures !
> Condamnati politic da, dati afara din serviciu da, neprimiti in
facultate da, ....  decani, rectori, activisti PCR, ... NU !
> Nu am facut nici facultate, nici serviciu si nici bani, de pe urma
pozitiei unei rude, pentru simplul motiv ca rudele mele nu aveau
"pozitie". :)
> Poate ati inceput sa va confundati cariera personala cu a altora.
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

vreo 10 milioane de romani, daca nu pe toti "pesedereii pana la a 7-a
spita"
>   Dar asa deja i-ati depasit pe toti si pe Hitler si pe Stalin, Pol
Pot, Idi Amin si multi altii. Inca nimeni nu a vrut sa distruga un grup
de indivizi, care nu ii plac, pina la a 7-a spita! Ce minte oribila!
Cite atrocitati inca nepuse in practica.

>   Acum este clar de ce aveti treaba cu sectele si ce treaba anume.
Intrebarea dvs. apare acum, in contextul crimelor pe care le visaati, in
alta lumina luminoasa: "Facem si noi ceva .... sa scapam de sectele
astea ?"
>   Pina la a cita spita vreti sa ii  exterminati pe sectanti?
>
>   Cit priveste demagogia cu "VALOAREA PERSOANEI" tin sa va reamintesc
rudenia cu socrul dvs. decan sau rector la arhitectura pe vremea
studentiei dvs. si a fiicei lui. Numele dvs. inainte de casatorie a fost
Dicu? Socrul se numea Sava? Sau era invers: socrul Sava si dvs. Dicu?

>   Din fericire pentru Romania si planeta asta, doar gindirea dvs. este
criminala. Cu faptele stati mai prost, cel putin la scara la care
ginditi. Ce faceti in Bucuresti si imprejurimi vom afla de la politie.

>   Asa ca daca ma raportez la idei, ceilalti, Hitler, Stalin, Dej, Pol
Pot, etc, sint mai placuti.
>   Din fericire la fapte nu contati, zero barat, asa ca imi face
placere sa va ascult cum dati din "gura" (taste, cu gust)!

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   >
>   > Domnu inginer,
>   >
>   > Cam ce vreti dumneavoastra sa fac, in situatia in care dupa ce era
sa mor la "rivolutie" ca prostu, am constatat ca "emanatii" mi-au furat
Romania ?
>   > Azi, la 20 de ani de la "evenimete", ca sa nu zic de la lovitura
de palat, daca as fi Dumnezeu v-as timite la cazanul de smoala pe toti
pesedereii pana la a 7-a spita !
>   > Ca la fel au facut bunicii acualilor pesederei cu CREMA
INTELECTUALITATII romane dupa 1947.
>   >
>   > Daca domnia voastra ar citi istorie, poate ar sti ca nu exista
revolutie "soft" (sorosiana) !
>   > Cand politrucii sau copii si nepotii activistilor PCR ajung IAR la
varful puterii, NU mai este revolutie, ci doar lovitura de stat. :(
>   > Ce respect sa am eu pentru domnia voastra, sustinatorul
CRIMINALILOR de dinainte de '89 si de dupa '89 ?
>   > Dupa ce mi-ati omorat mosii si stramosii sau i-ati bagat in
puscarii, NU mai am stimate domn NICI un respect, pentru ca nu
reprezentati o ideologie, ci doar o MAFIE COMUNISTA, care a aratat ca nu
se opreste in fata nici unei crime ca sa ramana la putere.
>   >
>   > Si da ! Sunt extremist !
>   > Vreau ca in aceasta tara sa fie recunoscuta VALOAREA PERSOANEI si
nu "rudenia" cu ... SECURITATEA a lui Iliescu, Bombonel, Dijmarescu,
etc. !
>   > Vreau ca intelectualii sa fie respectati si sa nu mai am parte de
"primari care ESTE" !
>   > Vreau sa nu mai dau CIUBUC, ca sa iau o adeverinta de la Primarie
!
>   > ETC !
>   > Daca pentru a trai NORMAL in Romania, trebuie bagati la Canal
(inventia politica a stramosilor dvs. ideologici), 100.000 de pedeserei,
penelei, pedelei, felixei, ...
>   > da domnule, VOTEZ sa sapati la Canalul ala pana muriti !
>   >
>   > Va multumesc pentru ingaduinta.
>   > Si eu va las in selecta companie Stalin, Beria, Pol Pot, Iliescu,
Nastase, Geoana, Ponta, etc.
>   >
>   >
>   > Cu stima,
>   > Dicu-Sava Cristian
>   > www.dsclex.ro
>   > http://arid.wordpress.com
>   >
>   >
ati fi fost punctul necesar pentru deplasarea pamintului.
>   > Oricare ar fi subiectul, dvs. o frecati cu PSD.
>   > Una din cauzele degradarii stingii a fost "coacerea" verzilor
deveniti rosii peste noapte.
>   > Ei au fost "reevaluati" exact asa cum a fost reevaluat Oprea,
mafiotul lui Nastase.
>   >
>   > Eu va inteleg extremismul, intr-un fel sinteti acolo unde extrema
stinga se intilneste cu extrema dreapta, unde singura solutie este
crima, careia ii faceti apologia. Pentru dvs. crima se justifica simplu:
"o mana de legionari exaltati sa ucida cativa oameni politici".
> [...]
>   > Cînd se suie scroafa în pom
>   > Cine tace nu e om.
>   >
>   >
>   >
>   > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@ wrote:
>   > >
>   > > Domnu inginer,
>   > >
>   > > Panseurile astea de unde le-ati scos ?
>   > > Din putul cursurilor politice de la pesederei ?
>   > >
>   > > Cati legionari au ucis Carol & Camarila, inclusiv "stimabilul"
Iorga a carui porecla in epoca era "Te rog sa ma mituiesti", inainte ca
o mana de legionari exaltati sa ucida cativa oameni politici ? Si asta
impotriva ordinelor exprese ale Capitanului !
>   > > Stiti ? Hai iesiti repede cu cifra !
>   > >
>   > >
>   > > Mie mi-ar fi rusine sa zic ceva despre altii daca as face parte
dintr-un partid emanat din PCR, care PCR, la 2 luni dupa fuziunea cu
PSD-istoric, a bagat in puscarie si i-a omorat pe toti liderii
PSD-istoric, minus cativa tradatori, Lothar Radaceanu, Stefan Voitec,
etc.
>   > > Si care are si colosalul tupeu sa se cheme la fel cu partidul
celor pe care i-a omorat !
>   > > Asaaa, preventiv, ca tot candidati la functii politice
pedeseriste, povestiti-i cucoanei dumneavoastra cum s-a sinucis Tatiana
Gigorovici, sotia lui Gheorghe Grigorovici, si ce testament politic a
lasat, ca sa nu o forteze Securitatea sa declare altceva !
>   > >
>   > > Rusinica, rusinica, domnu inginer !
>   > >
>   > > Cu stima,
>   > > Dicu-Sava Cristian
>   > > www.dsclex.ro
>   > > http://arid.wordpress.com
>   > >
>   > >
>   > >
alti ucigasi pentru putere. Atit.
>   > > Pe sarite.
>   > > Nici o vorba despre invadarea Poloniei dinspre est!
>   > > 1:08:17 un adevar mare: "Abuzurile sint infaptuite acum de
guvern". Cine oare a facut abuzuri pina atunci? Armand Calinescu? IG
Duca? Evreii ucisi? alt morti prin asasinare directa?
>   > >
>   > > Desi legiunea declarase ca nu accepta ciopirtirea Romaniei, cind
asta s-a intimplat, nu au spus nici un cuvint. De ce se ascunde asta?
Din mindrie?
>   > >
>   > > Apoi dupa asasinatele oribile ale lui Madgearu, Iorga si a celor
din inchisori, Antonescu si Sima se impaca! Ticalosii si ucigasii intre
ei!
>   > > Cit despre diversiunea ca nu legionarii ci altii infiltrati au
facut ce au facut. Palavre! Crimele sint ale legiunii
> [...]
>   > > DC? T
>   > >
>   > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   > > Cînd se suie scroafa în pom
>   > > Cine tace nu e om.
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > >
>   > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, vulcan vali valivulcan@
wrote:
>   > > >
>   > > > Vorbim dupa ce vedeti documentarul. Nu poti sa ii iei la
gramada! Urmariti contextul politic al vremii si o sa vedeti ca ei au
fost mai persecutati si mai ucisi decat altii.
http://cinemaromanesc.blogspot.com/2009/09/miscarea-legionara-1996.html
>   > > > >
>   > > >
>   > >