Bine faceti,
Lasati totul deoparte, ca sa aveti timp sa studiati citatiile !

  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, March 10, 2011 7:16 PM
  Subject: [protest-ro] Re: piua!

  Imi pare rau ca dl. Dicu&Sava desi este moderat nu este moderat. In exprimare
dar mai ales in gindire.
  Oricum imi propusesem ca azi sa las balta niste discutii care prin eforturile
disperate ale lui Dicu&Sava se abate cu obstinatie de la subiect.
  Si cum destinsul nostru domn a trecut la a da in laturi laturile lui cele mai
bune, eu cedez.
  Voi reveni doar daca vor fi subiecte incitante.

  Poate subiectul despre legea care da bisericilor (nu si ONG-urilor) acces la
fonduri sociale: 80 de la stat, 20 cofinantare!
  Sigur RC va pune un nou afis de promo la blogurile lui folosind oportunitatea
asta.

  Nu exista nici o bubuiala intre mine si dl. Dicu, dar se aud bubieli pina in
Tg. Mures bubuituri dinspre domnia sa. Sursa: ca in melodia lui Marius
Dragomir, varianta Vacanta Mare, Cashai Zone.
http://www.youtube.com/watch?v=Gdv4Q-zHp_o

  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  ã??

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, Codruta Nedelcu <sustrain@...> wrote:

  > Dat fiind ca o parte din moderatori vor avea acces mai rar la internet
  > vreo saptamana iar cei care il vor avea bun casca gura in alta parte
  > decat la lista, ii rog pe Dl. Dicu si pe Dan-Calin sa faca o pauza la
  > bubuiala dintre ei.
  >
  > Dat fiind ca Dl. Dicu este moderat, nu e corect sa se profite de lipsa
  > noastra ca sa i se raspunda. Ar exista solutia fie sa il dezmoderez
  > (lucru catre care sunt inclinata mai demult, ca in ultima vreme vad ca
  > il tin pe "moderat" degeaba) fie sa il moderez pe Dan-Calin.
  > Deocamdata, insa, nu am timp si, sincer, imi e si lene sa intru pe
> [...]

Raspunde prin e-mail lui