Mosule, Cocosule,

Inca nu v-ati lamurit ca nu "rezoneaza" nimeni ?
Nici cu preferintele sexuale speciale ale domniei tale si nici cu inclinatia
vadita, tot a domniei tale, catre forintzi ?
Hai sa vedem ce articole o sa mai scrieti dupa alegerile urmatoare !
Nu de alta, dar cica UDMR n-o sa "scoata" nici 4% !
Va reprofilati pe "bombonel"-le ?

Altfel, va multumim pentru distractia saptamanala generata de reclama pe
cate vi-o faceti singur.
Va cumparati multe prajituri ? :)))
Distractie, pentru ca in fantezia pe care o traiti, nu ati avut nici macar
un sfert de "ou" clocit tarie, ca sa recunoasteti ca la ultimile alegeri la
care v-ati dus la plimbare,
ati obtinut  ..... 5 voturi !

Este bine, este foarte bine ca nu realizati penibilul situatiei !
Cineva trebuie sa fie ciuca bascaliei pe net !

Cu strima,