In primul rind apare iarasi  un barbat care militeaza impotriva
avortului la  femei! Ilar! Probabil alt barbat care nu  este acolo linga
copil cind se naste sin in anii cind copilul creste, dar barbat  care
militeaza! (Ma refer la NV!)   Apoi imaginile sint de la  un avort
foarte avansat (saptamina > 20) si care avort probabil ca a trebuit
facut tocmai ca sa fie salvata mama si a nu lasa orfani ceilalti doi sau
trei copii mici de acasa.   Am mai spus si  repet:  NU  exista femeie
care sa vrea sa avorteze dupa saptamina a 16-a decit in cazuri
exceptionale. Iar  avorturile la cerere se intimpla, de regula, pina in
saptamina a  10-a.   Eu  prefer sa ascult ce vor femeile, nu vocile
barbatilor care nu au fost gravizi  niciodata. Lasati  vrajeala sau
angajati-va sa platiti pentru cresterea fiecarui copil neavortat la
timp. Ocupati-va si de cei 40000 de copii din Romania care  traiesc fara
familii, pentru ca nu pot fi adoptati.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Ciobota Ioan <ciobotaioan@...> wrote:

> [...]
>
> Ajuta la trezirea noastra, ca indivizi si ca
> natiune. Adevarul te face liber, a spus Domnul Isus - si a stiut El de
ce spune
> asta.
>
> Mi s-a parut uimitor ca in 12 zile
> acest site a avut 21408 accesari si 186 de comentarii pe blogul
respectiv.
> CITITI, e mai bun decat o carte buna!!
>
> Va rog mult, trimiteti informatia, implicati-va
> si in comentarii pe blog, e important ca lumea sa stie ce este cu
adevarat
> avortul! Romania a fost anii trecuti NUMARUL 1 MONDIAL in ce priveste
RATA
> AVORTURILOR - cu alte cuvinte, in tara noastra
> s-a inregistrat cea mai  mare densitate de avorturi DIN
> LUME!! Doar in 1990 au fost inreg. in spitale de stat (fara
> clinici particulare sau mentiuni despre avorturi facute empiric acasa,
sau prin
> pastile avortive) un numar de 992.265 avorturi!! Statistica provine de
la Min.
> Sanatatii din Romania! Se estimeaza ca din 1990 pana in prezent in
Romania s-au
> facut peste 20.000.000 de avorturi - asta inseamna o natiune intreaga
ingropata!
> Cum sa ne mai asteptam sa ne mearga bine?
>
> DOAMNE, AI MILA DE NOI!
>
> Dumnezeu sa va binecuvinteze,
> radu

Raspunde prin e-mail lui