Si aici ca sa ma contrez cu dl. Dicu..... :)
Probabil ca daca Biserica si societatea nu faceau din sex un tabu si un lucru
interzis, cifrele erau mai mici. Eu sunt destul de sigur de asta. Nu vad
obsesia
pentru sex in strainatate comparat cu Romania. Iar la noi parintii se
scandalizeaza ca li se spune elevilor sa foloseasca prezervative, dar pe de
alta
parte urla apoi ca avorteaza.

Stiti ca nu va puteti pune contra ADN-ului, nu?:)

Avorturile nu se provoaca de placere, ci pentru ca nu exista alta solutie. Sunt
o cauza a sistemului si a starii societatii care este in colaps din toate
punctele de vedere. Ce crezi ca oamenii nu ar dori sa faca puradei si sa ii
creasca?

Nu ar trebui sa se militeze contra avortului in mod special, ci a cauzei care
duce la avort.

Gushterul