Ca tot ai mentionat scoala romaneasca, mi-am readus din swap gandurile. Tot
aud vorba asta cu distrugerea scolii romanesti. N-am prins scoala romaneasca
de pe vremea impuscatului. Eu am inceput clasa I in 1990. Dar aduc bucatica
cu bucatica idei despre cum era scoala romaneasca inainte. Din ce-am adunat
pana acum, si inainte era LA FEL. Tot tu trebuia sa stai sa studiezi daca
voiai sa inveti ceva, iar majoritatea oricum nu voiau. Nu voiau, si oricum
nu trebuia, pentru ca statul le dadea oricum. Si ce daca n-aveai scoala? Iti
dadea statul job. Si pentru ca aveai job, nu se vedea cat de neted esti la
minte. Te duceai la job, faceai ceea ce stiai cel mai bine, adica nimic,
luai bani, si repetai de la inceput pana la pensie, cand nu mai trebuia sa
te duci la servici ca sa stai degeaba. Sau daca nu stateai degeaba, faceai
rebuturi, ca sa iasa la numar, chiar daca trebuiau retusate toate.

Diferenta intre 1990 si astazi e ca industria nu mai e cea de atunci. E
alta. Nu prea mai e industrie grea, in schimb ai o caruta de alte industrii,
unele mai usoare ca altele, care nu existau atunci. Programa scolara nu prea
a fost schimbata la capitolul tehnologic si asta un lucru rau. Acolo unde
s-au operat modificari, profesorii sunt la fel de cazuti din luna ca si
inainte de 1990, dar si-au pastrat aerele alea cu "Ba, eu am facut o
facultate, nu ma insulta". De parca faptul ca a facut o facultate sau 5
inseamna ca e mai destept ca tine, chiar daca da dovada ca diplomele alea-s
hartie igienica imprimata si stampilata, purtatoare de efigia respectivului
si atat. Daca nu ma crezi, du-te la un liceu tehnologic :) Sau la unul de
elita, unde e adevarat opusul: in loc sa nu-ti bage in cap nimic, iti baga
in cap Wikipedia si dupa aia se intreaba ce te-a facut sa-ti tai venele.

So, data perspectiva mea, descrisa mai sus, zi-mi si tu cum adica se
"distruge" invatamantul, cand nu era nimic de distrus nici inainte. Si
corecteaza-mi perspectiva daca e gresita :)

2011/3/18 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

> Draga Gustere,
>
> Si societatile functioneaza ciclic. :)))
> "Antichitatea" este plina de exemple referitoare la "libertate sexuala"
> fara limite,
> iar culturile de-a dreptul "falice" ... sunt bine cunoscute de cei din
> domeniu (si nu numai).
> Doar ca ....ghidul nu iti povesteste ca minunata coloana pe langa care
> treci repede, este de fapt o sula de 2 metri, la baza careia barbatii si
> nfemeile depuneau ofrande. :)
>
> Ce uiti tu sa mentionezi este faptul ca nu Biserica ci TEMPLUL (iudaic) a
> facut din sex un tabu !!!
> [...]

Raspunde prin e-mail lui