Despre papa Ioan Paul este bine sa fim foarte rezervati in privinta asa
ziselor
minuni. Primul motiv este erezia, faptu ca numai in Adevar se  pot face
minuni(studiati  cartea Minuni si False Minuni de Mihai Urzica) si in al
doi-lea
rand  pentru ca el a fost instrumenul politic al Noii Ordini Mondiale- asa cum
singur a spus la Cambera- Vom construi Noua Ordine Mondiala- apoi este  stiut
faptul ca el a fost un circar de origine evreiasca -poloneza care a  fost
racolat de mic de CIA, a intrat in structurile clericale, fara a  avea o sansa
reala de a ajunge in frunte, dar pentru ca Pala Ioan Paul I  a fost otravit
datorita deschiderii lui catre Rusia, atunci Sionistii  s-au gandit ca e timpul
ca sa se puna un papa sionist, care sa realizeze  in practica Noua Ordine, ceea
ce s--a si intamplat, asa ca Papa Paul I a  fost ucis pentru a se pune in
fruntea Bisericii acest saltimbanc ,  spalat la creer de sionism si agent
secret
CIA.
               Se poate verifica faptul ca Papa Ioan Paul I a murit in  scur
timp de la intronizare, faptul ca nu a existat nici o expertiza  medicala,
faptul ca a fost ingropat subit de repede. Cum a venit Carol  Voitila la Roma
iaras e binecunoscut.