Da, inteleg, nu ai apucat altceva. Si bineinteles, toti sunt cu gura plina sa vorbeasca despre perioada 1980-1989, cand ati facut-o de oaie sabotandu-l pe Ceausescu. Da, cam ai dreptate, din 1990 s-au cam dus toate pe apa sambetii, S-a vandut tot ce s-a putut vinde pe nimica, s-a distrus cam tot ce mai era de valoare prin tara. Da, din nou, ai dreptate, instinctele fanariote au iesit la drumul mare. Nu stiu ce"baliverne " ti-au turnat si cine ti le-a turnat. Apropos, ce facultate ai incercat si de ce nu ai terminat-o? Esti bucurestean?
Dan G
On 3/21/2011 1:53 AM, Uplink wrote:

Stii, batranii care-mi povesteau diverse fragmente au trait in vremurile alea "bune". Dar ce stiu eu? Doar am inceput scoala in timpurile burghezo-mosieresti, care au inceput exact in 1990, fara vreo perioada de "tranzitie". Era sper bine pana in 1989, si in 1990 s-a dat delete la tot si toata lumea era dintr-o data altfel: rea, fara cap, pusa pe capatuiala, cum nu a fost inainte deloc. Asa, peste noapte si fara explicatie. Si ei imi povesteau doar partile bune din proprie initiativa, dar dupa o vreme am inceput sa pun si eu intrebari, si inainte sa pun intrebari trageam cu urechea la ce vorbeau intre ei, ca intre ei nu povesteau nimic de treburile alea "bune". Doar mie-mi turnau baliverne, ca sa am speranta in viata :)

2011/3/21 dan G <d...@ghiocel.com <mailto:d...@ghiocel.com>>



    Intelegand ca ai inceput scoala de-abia  in timpurile
    burghezo-mosieresti, pe ce baza vorbesti tu despre scoala de pe
    vremurile "bune"?
    Presupun ca ati visa voi sa aveti acum scoala care era pe acele
    vremuri.
    Dan G

    On 3/20/2011 6:27 AM, Uplink wrote:

    Ca tot ai mentionat scoala romaneasca, mi-am readus din swap
    gandurile. Tot aud vorba asta cu distrugerea scolii romanesti.
    N-am prins scoala romaneasca de pe vremea impuscatului. Eu am
    inceput clasa I in 1990. Dar aduc bucatica cu bucatica idei
    despre cum era scoala romaneasca inainte. Din ce-am adunat pana
    acum, si inainte era LA FEL. Tot tu trebuia sa stai sa studiezi
    daca voiai sa inveti ceva, iar majoritatea oricum nu voiau. Nu
    voiau, si oricum nu trebuia, pentru ca statul le dadea oricum. Si
    ce daca n-aveai scoala? Iti dadea statul job. Si pentru ca aveai
    job, nu se vedea cat de neted esti la minte. Te duceai la job,
    faceai ceea ce stiai cel mai bine, adica nimic, luai bani, si
    repetai de la inceput pana la pensie, cand nu mai trebuia sa te
    duci la servici ca sa stai degeaba. Sau daca nu stateai degeaba,
    faceai rebuturi, ca sa iasa la numar, chiar daca trebuiau
    retusate toate.


    Diferenta intre 1990 si astazi e ca industria nu mai e cea de
    atunci. E alta. Nu prea mai e industrie grea, in schimb ai o
    caruta de alte industrii, unele mai usoare ca altele, care nu
    existau atunci. Programa scolara nu prea a fost schimbata la
    capitolul tehnologic si asta un lucru rau. Acolo unde s-au operat
    modificari, profesorii sunt la fel de cazuti din luna ca si
    inainte de 1990, dar si-au pastrat aerele alea cu "Ba, eu am
    facut o facultate, nu ma insulta". De parca faptul ca a facut o
    facultate sau 5 inseamna ca e mai destept ca tine, chiar daca da
    dovada ca diplomele alea-s hartie igienica imprimata si
    stampilata, purtatoare de efigia respectivului si atat. Daca nu
    ma crezi, du-te la un liceu tehnologic :) Sau la unul de elita,
    unde e adevarat opusul: in loc sa nu-ti bage in cap nimic, iti
    baga in cap Wikipedia si dupa aia se intreaba ce te-a facut sa-ti
    tai venele.

    So, data perspectiva mea, descrisa mai sus, zi-mi si tu cum adica
    se "distruge" invatamantul, cand nu era nimic de distrus nici
    inainte. Si corecteaza-mi perspectiva daca e gresita :)

    2011/3/18 Arhitectura <d...@dsclex.ro <mailto:d...@dsclex.ro>>



        Draga Gustere,
        Si societatile functioneaza ciclic. :)))
        "Antichitatea" este plina de exemple referitoare la
        "libertate sexuala" fara limite,
        iar culturile de-a dreptul "falice" ... sunt bine cunoscute
        de cei din domeniu (si nu numai).
        Doar ca ....ghidul nu iti povesteste ca minunata coloana pe
        langa care treci repede, este de fapt o sula de 2 metri, la
        baza careia barbatii si nfemeile depuneau ofrande. :)
        Ce uiti tu sa mentionezi este faptul ca nu Biserica ci
        TEMPLUL (iudaic) a facut din sex un tabu !!!
        Chestie care trebuie subliniata, ca doar traim intr-o cutura
        iudeo-crestina. :)
        Apoi,
        Imi aduc aminte ca Biserica Catolica a cunoscut 2 epoci de
        "papi pornografi".
        Dar daca nu ma insel, astea au fost inainte de importarea
        sifilisului din America. :)
        Si cand zic epoci nu ma refer la 20 de ani. :)
        Trecand peste tabuurile religioase, parca imi amintesc ca
        doar Roma in epoca ei de glorie, a avut 1 (unu) milion de
        locuitori.
        Acum Tokio are locuitori cat toata Romania, daca nu mai multi.
        Hai sa punem 50 de ani de medicina si farmacie moderna.
        A fost eradicat sifilisul ? Blenoragia ? Sancrul ?
        Nu am auzit decat ca de 30 de ani avem si .... SIDA !
        Sunt clar impotriva avortului, DAR sunt constient ca intr-o
        societate care ESTE DUSA de rapa atat moral cat si economic,
        nu se poate interzice avortul !
        Unde este "Unsul Domnului" care sa spuna : Fatati fetelor,
        fatati, ca ii creste "palatul domnesc" pe toti ?
        Nu este !
        Unde este EDUCATIA ? Inclusiv cea sexuala, in scoli ?
        Daca eu am prins vr'o doua saptamani de "aparate genitale" la
        Anatomie, prin nu mai stiu ce clasa,
        acum, ... cu dezvoltarea asta nemaipomenita intelectuala
        :))), "chestiunea sexuala" ar trebui studiata macar un AN !
        S-a gasit cineva sa ma intrebe daca sunt nostalgic dupa
        Iliescu. :)))
        Si am recunoscut ca sunt nostalgic.
        Dar nu dupa Iliescu !!!
        Sunt nostalgic dupa SCOALA ROMANEASCA !
        Care este in mod sistematic distrusa de 20 de ani !
        Sunt suficient de lucid ca sa imi dau seama ca nu
        putea ajunge peste noapte ... la nivelul calitativ al celei
        din anii 1940.
        Dar sa ajunga MAI PROASTA decat pe vremea comunismului, asta
        chiar nu mi-am inchipuit !!!
        Asa ca ce sa mai discutam despre avort, cand ploadele se f..
        de la 12 ani si HABAR NU AU ca ASA se fac copii !
        Cu stima,
        Dicu-Sava Cristian
        www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro/>
        http://arid.wordpress.com <http://arid.wordpress.com/>

            ----- Original Message -----
            *From:* Gushterul LAIR <mailto:gusht...@yahoo.com>
            *To:* protest-ro@yahoogroups.com
            <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
            *Sent:* Friday, March 18, 2011 4:31 PM
            *Subject:* Re: [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE
            ABSOLUT INCREDIBILE

            Si aici ca sa ma contrez cu dl. Dicu..... :)
            Probabil ca daca Biserica si societatea nu faceau din sex
            un tabu si un lucru interzis, cifrele erau mai mici. Eu
            sunt destul de sigur de asta. Nu vad obsesia pentru sex
            in strainatate comparat cu Romania. Iar la noi parintii
            se scandalizeaza ca li se spune elevilor sa foloseasca
            prezervative, dar pe de alta parte urla apoi ca avorteaza.

            Stiti ca nu va puteti pune contra ADN-ului, nu?:)

            Avorturile nu se provoaca de placere, ci pentru ca nu
            exista alta solutie. Sunt o cauza a sistemului si a
            starii societatii care este in colaps din toate punctele
            de vedere. Ce crezi ca oamenii nu ar dori sa faca puradei
            si sa ii creasca?

            Nu ar trebui sa se militeze contra avortului in mod
            special, ci a cauzei care duce la avort.

            Gushterul


            
------------------------------------------------------------------------
            *From:* dan-calin <office.sunval...@gmail.com
            <mailto:office.sunval...@gmail.com>>
            *To:* protest-ro@yahoogroups.com
            <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
            *Sent:* Fri, March 18, 2011 1:09:07 PM
            *Subject:* [protest-ro] Re: FW: avortul!!! - POZE ABSOLUT
            INCREDIBILE



            In primul rind apare iarasi un *barbat* care militeaza
            impotriva *avortului la femei*! Ilar!
            Probabil alt barbat care nu este acolo linga copil cind
            se naste sin in anii cind copilul creste, dar barbat care
            militeaza! (Ma refer la NV!)
            Apoi imaginile sint de la un avort foarte avansat
            (saptamina > 20) si care avort probabil ca a trebuit
            facut tocmai ca sa fie salvata mama si a nu lasa orfani
            ceilalti doi sau trei copii mici de acasa.
            Am mai spus si repet:
            NU exista femeie care sa vrea sa avorteze dupa saptamina
            a 16-a decit in cazuri exceptionale.
            Iar avorturile la cerere se intimpla, de regula, pina in
            saptamina a 10-a.
            Eu prefer sa ascult ce vor femeile, nu vocile barbatilor
            care nu au fost gravizi niciodata.
            Lasati vrajeala sau angajati-va sa platiti pentru
            cresterea fiecarui copil neavortat la timp.
            Ocupati-va si de cei 40000 de copii din Romania care
            traiesc fara familii, pentru ca nu pot fi adoptati.


            DC? T

            Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
            Cînd se suie scroafa în pom
            Cine tace nu e om.


            --- In protest-ro@yahoogroups.com
            <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>, Ciobota Ioan
            <ciobotaioan@...> <mailto:ciobotaioan@...> wrote:
            >
            >
            >
            >
            >
            >
            >
            >
            >
            >
            >
            >
            > (e posibil ca acesta sa fie cel mai semnificativ
            > forward pe care l-am trimis in viata mea...)
            >
            > In 27 februarie a aparut in Romania un link cu
            > poze facute profesional cu un copilas avortat. Pentru
            ca realitatea despre avort
            > este de regula tinuta ascunsa, (pentru ca mamele sa nu
            stie exact ce se intampla
            > cu copilul lor avortat - li se spune doar sec ca se
            indeparteaza o gramada
            > informa de celule...!!!), va rog mult sa trimiteti tuturor
            > cunoscutilor vostri acest link!!
            >
            >
            > http://www.narcisvirgiliu.ro/blog/mami-de-ce/
            >
            > Ajuta la trezirea noastra, ca indivizi si ca
            > natiune. Adevarul te face liber, a spus Domnul Isus -
            si a stiut El de ce spune
            > asta.
            >
            > Mi s-a parut uimitor ca in 12 zile
            > acest site a avut 21408 accesari si 186 de comentarii
            pe blogul respectiv.
            > CITITI, e mai bun decat o carte buna!!
            >
            > Va rog mult, trimiteti informatia, implicati-va
            > si in comentarii pe blog, e important ca lumea sa stie
            ce este cu adevarat
            > avortul! Romania a fost anii trecuti NUMARUL 1 MONDIAL
            in ce priveste RATA
            > AVORTURILOR - cu alte cuvinte, in tara noastra
            > s-a inregistrat cea mai  mare densitate de avorturi DIN
            > LUME!! Doar in 1990 au fost inreg. in spitale de stat
            (fara
            > clinici particulare sau mentiuni despre avorturi facute
            empiric acasa, sau prin
            > pastile avortive) un numar de 992.265 avorturi!!
            Statistica provine de la Min.
            > Sanatatii din Romania! Se estimeaza ca din 1990 pana in
            prezent in Romania s-au
            > facut peste 20.000.000 de avorturi - asta inseamna o
            natiune intreaga ingropata!
            > Cum sa ne mai asteptam sa ne mearga bine?
            >
            > DOAMNE, AI MILA DE NOI!
            >
            > Dumnezeu sa va binecuvinteze,
            > radu
            >
            >












Raspunde prin e-mail lui