Intr-un fel, Romania nu e ca vestul. Romania a fost intotdeauna un "caz
special" :) Ma gandesc la arabii din RO, care au luat apararea Romaniei
atunci cand Al-Qaida ameninta pe toti cei care au trimit trupe in Irak si
Afganistan, lucru pe care nu l-am auzit de la arabii din celelalte tari
europene. Multiculturalismul functioneaza foarte bine in Romania,
contraintuitiv, mai ales ca nu se interactioneaza cine stie ce intre
culturi. Traim romani cu tigani cu unguri cu arabi si cu restul
minoritatilor foarte OK. Loc este, nu trebuie sa lasam :)

Occidentalii s-au ofticat pe multiculturalism pentru ca sunt cativa guralivi
care numai Sharia vad in fata ochilor.

2011/3/20 Arhitectura <d...@dsclex.ro>

> V-ati intrebat daca o sa aiba loc ? :))))
> Sau daca le lasam loc. ....... de intors ?
>
> Sa mai adaug ce spuneau, mai ieri, mari sefi de state de prin mari tari
> europene, despre moarte "multiculturalismului" si a "unitatii in
> diversitate" ? :)))
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro