Am dat send din greseala. Continui:

Occidentalii s-au ofticat pe multiculturalism pentru ca sunt cativa guralivi
care numai Sharia vad in fata ochilor. Oameni cu creierul neted, cu pancarte
cu "Fuck freedom" care nu inteleg ca ar fi omorati cu pietre daca ar afisa
un afis ca ala in Arabia Saudita de exemplu. Nationalismul va iesi tot
timpul la iveala cand niste straini incep sa se adune si sa considere ca
noua lor patrie ar trebui sa se schimbe dupa ei si nu invers, si nu e nimic
rau in asta. Dupa ce cei de alta cultura sunt pusi la punct, nationalismul
se ascunde din nou, pana data viitoare.

Si chiar daca ideea de "unitate in diversitate" e amenintata acum, in
special de "diversi" care nu vor diversitate, desi fac parte din ea, fara ea
ar fi razboi civil, pogromuri, si alte minuni dintr-astea.

Raspunde prin e-mail lui