From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sun, March 20, 2011 5:58:19 PM
Subject: Re: [protest-ro] Despre 'sfantul' papa Ioan Paul al doi-lea

Domnule Vulcan,

Poate ma lamuriti si pe mine de unde ati aflat ca  Noua Ordine Mondiala se
construieste la Vatican (de Vatican) ?
Sau care este legatura intre copruptia  parlamentara, al treilea razboi mondial
si participarea Vaticanului la el  ?
Ca asa cum puneti dumeavoastra problema, mai bine  ne intoarcem la Adam, Eva si
pacatul Originar. :))))

Cat despre originea (partial) evreiasca a lui  Ioan Paul al II-lea, dovezile
sunt doar circumstantiale, adica supozitii in baza  faptului ca stramosii din
partea mamei, aveau nume folosite SI de multi evrei in  epoca.
Din punct de vedere al cutumelor evreiesti a fost  evreu DACA si mama lui era.
Din punctul de vedere al Bisericii Catolice a fost  cat se poate de catolic,
pentru ca a fost botezat, confirmat si un  practicant zelos al catolicismului.
"Pacatul" de a fi fost evreu este nul atata  vreme cat Iisus a fost evreu,
primul Papa, Petru a fost evreu, si impotriva lui  Ioan Paul al II-lea NU pot
fi
aduse dovezi PERTINENTE ca a fost un SIONIST  !
In privinta apartenentei la anumite servicii de  informatii, apoi .. scriem
10-12 volume despre sefii de state din epoca  moderna care au provenit din sau
au lucrat pentru acele servicii.  :)))
Lasati subiectul cu "serviciile", ca e plina  TOATA Biserica Ortodoxa de
generali de Securitate, KGB, etc.