Pa bune! Ai cumva doinele lui Eminescu necenzurate?
Trimite-mi-le si mie, nu le-am citit niciodata.
Ce mai face Le Pen in Franta, nu am mai auzit nimic despre el!
Dan G

On 3/21/2011 7:43 AM, Arhitectura wrote:

Romanii au intodeauna toleranti.
Pana cand li s-a pus latul de gat si ca si cum nu ar fi fost de ajuns, s-au apucat unii sa-l stranga.
Cauta "Doinele" lui Eminescu.
Alea necenzurate. :)
Ciclic, devin de actualitate.
Am trait OK !
Dupa '89, cand "libertatea lor" a devenit o problema de "corectitudine politica", adica a devenit mai importanta decat libertatea noastra, nu mai traim OK !
Occidentalii ..... , dar sti ceva ?
Ia cauta tu singur pe net, macar evolutia anti-semitismului si extremei drepte in Europa in ultimii 20 de ani !
Si apoi intreaba-te de ce.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Uplink <mailto:advan...@gmx.net>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, March 21, 2011 1:28 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Crucifixele in scoli !

    Intr-un fel, Romania nu e ca vestul. Romania a fost intotdeauna un
    "caz special" :) Ma gandesc la arabii din RO, care au luat
    apararea Romaniei atunci cand Al-Qaida ameninta pe toti cei care
    au trimit trupe in Irak si Afganistan, lucru pe care nu l-am auzit
    de la arabii din celelalte tari europene. Multiculturalismul
    functioneaza foarte bine in Romania, contraintuitiv, mai ales ca
    nu se interactioneaza cine stie ce intre culturi. Traim romani cu
    tigani cu unguri cu arabi si cu restul minoritatilor foarte OK.
    Loc este, nu trebuie sa lasam :)

    Occidentalii s-au ofticat pe multiculturalism pentru ca sunt
    cativa guralivi care numai Sharia vad in fata ochilor.