Vulcan, acesta, este dus rau de tot de acasa. Ma intreb citi or mai fi ca el
in tara asta, nu m-as mira ca majoritatea tinerilor sa fie la fel. Am fost
eu suparat cind fiul meu s-a carat in Slovenia dar macar a scapat intreg la
cap. Nu stiu insa ce o sa ajunga nepotul meu, ca au vrut sa faca scoala aici
(aici chiar nu inteleg ce au avut in cap) asa ca il creste bunica-sa... Ma
cam trec fiori...

Cu respect,

Peter

2011/3/23 Gushterul LAIR <gusht...@yahoo.com>

> Mie imi place ca se bazeaza pe niste carti si surse in ceea ce spune de iti
> pica parul din nas...
> De ce ar fi un papa agent CIA, habar n-am. Decat doar pentru ca suna
> fancy...
>
> Gushterul

Raspunde prin e-mail lui