Dragule, eu stiu de Vanga din anii 1975-1980.
Institutul de Parapsihologie din Sofia, singurul existand "oficial" in tarile
comuniste, avea 10 cadre medicale care puneau pe hartie tot ce ghicea si apoi
verificau.
Rata de "ghicit" a fost de 80%, cei 20% rateuri fiind preponderent din ultima
parte a "programului", cand era obosita.
Pe vremea comunistilor, Jivkov i-a conferit titlul de "Erou al RPB" pentru
servicii aduse umanitatii !!!
Se pare ca i-a ghicit bine, pentru ca pe el nu l-a impuscat nimeni, din contra
a trait bine merci, in vila lui, pana s-a plictisit de viata !
Institutul in cauza a scos si niste lucrari pe tema asta.
Caut ape net. :)

1. Cum ma joc cu calculatoarele de prin 1985, personal am convingerea ca si
unele creiere se pot conecta in "retea".
2. Am avut personal experiente ciudate, premonitii care s-au adeverit si am
facut poze cu "fantome" cu aparate de fotografiat electronice,
Se pare ca lucrurile sunt nitelus mai complicate decat vrea
"materialim-dialecticul" sa ne convinga.