Stii care este problema acestor prezicatori? Faptul ca mereu prezicerile sunt
atat de "criptice" si aiurea formulate tocmai pentru a avea marja de
interpretare. Daca ne luam dupa Vanga, noi ar trebui sa fim la finalul celui
de-al treilea razboi mondial. Deocamdata istoria i-a dezmembrat pe toti
prezicatorii, majoritatea fiind publici 2-3 ani pana cand existenta lor pe
internet a dovedit faptul ca nu s-a implinit ceea ce au spus.

Sunt de acord cu premonitiile, dar nu uita un lucru: le-ai vazut ca tu fiind
subiectul sau facand parte din ele, nu ai vazut avioane care zboara in WTC pe
9/11. Deasemenea nu le-ai avut la cerere. Ceea ce nu confirma decat alte
lucruri
pe care mi-e lene sa le dezvolt:) Da, astea exista.

Pozele sunt sceptic, pentru ca sa zicem ca ma pricep destul incat sa fi vazut
destul de multe efecte "imposibile", asta dupa ce am sute de mii de poze la
activ.

In rest, sunt adeptul lui James Randi sorry.

Gushterul