Pentru ca in comparatie cu un parlamentar sau oricare, papa are un ciolan de
pazit si nu cred ca are timp de prostii.
Nu vorbesc numai de operativi, dar chiar si intelligence, pur si simplu nu vad
liderii double-crossing atunci cand isi pazesc ciolanul propriu. Si mai ales sa
fie cineva undercover catre care toata lumea arata cu degetul. Daca trateaza cu
CIA in vre-o problema, nu il face agent:)

Si daca ar fi, nu vad cu ce o doare pe Biserica ortodoxa faptul ca papa
tradeaza
pe catolici cu CIA sau whatever. Cum a ramas cu aia: nu judecati ca sa nu fiti
judecati?:) Inteleg ca zici ca papa e sionist, hai ca il scuipi ca e agent CIA,
hai ca il injuri ca e infailibil, dar chiar nu are nimic bun ortodoxia de facut
decat sa faca ceea ce spune ca nu ar trebui sa faca?

Acum sa nu credeti ca il apar pe papa:)))) In fond pentru toti cei care cred ca
sunt aparatorii Adevarului, la urma urmei in holocaust au murit milioane de
oameni, fara ca _nimeni_ sa opreasca acest lucru. Cei care inchideau detinutii
in camerele de gazare, dupa ce au vazut cum sunt exterminati au devenit atei.
Au
spus ca este imposibil ca Dumnezeu sa existe si sa permita sa se intample
astfel
de lucruri. Astfel ca duplicitatea oamenilor pe aceasta planeta este cea mai
mare boala a speciei. Stim foarte bine ca este incurabila. Asa ca indiferent de
religie, Sahara este mare ca fiecare sa isi bage capul in nisip la fiecare
problema care nu ne convine. Asa cum face si zelosul domn Vali care raspunde
doar la ce ii convine:)

Gushterul