Dragule,

Baba Vanga, cand te duceai la ea, iti spunea ca ... ai divortat de prima
nevasta ca ei nu ii place cum i-o trageai.
Ca ai divortat de a doua, pentru ca o vroia pe la spate, iat tu devenisesi
adeptul felatiei.
Etc.
Dupa care .... iti zicea ca baiatul tau (care avea 6 ani) o sa moara intr-un
accident, exact in ziua cand implinea 18 ani.
Si taman in ziua aia, il calca tamvaiul.
Si iti mai spunea ca fata ta o sa faca o casatorie fericita, dar dupa 5 ani
barbatul ei o sa moara intr-un accident.
Si murea.
Si iti mai spunea ca fata ta o sa se recasatoreasca dar ... o s-o bata barbatul
si o sa divorteze.
Si fata divorta.
Totul se adeverea !
De la preferintele tale sexuale, la cum o sa traiasca sau moara copii tai !

Eu nu fac decat sa iti povestesc ce scriau bulgarii despre "ghicitul in" .....
in Dumnezeu stie ce, dar .... lucrurile se VERIFICAU, dupa anii necesari.
Tuka na glava astia de bulgari, au alergat dupa "subiecte" si i-au intrebat
daca s-a adeverit ce le spunea Vanga.
(ca ce spunea Vanga fiecarui "subiect", aveau deja pe hatie)

Basca ca dadea diagnosticuri medicale, de iti cadea fata !
Adica chestii de tipul:
"-Nu ii crede pe doctori ca mai traiesti 4 luni. Ai tu cancer la plamani dar nu
din ala o sa mori !
O sa mori peste 10 ani dintr-un neg care o sa iti iasa pe mana !"
Si din negul ala murea impricinatul.

Directorul Institulului ala, spunea cam asa:
"Acceptam ca are o baza telepatica colosala, ca iti citeste in creierul tau tot
trecutul si prezentul, statrea de sanatate, dar nu intelegem cum descrie
evenimente viitoare DESPRE tine si mai ales despre RUDELE TALE !"
(rude care nu erau prezente la .... "ghicit")