Draga Gustere,

In toate tarile din lumea a treia, precum Romania, ca la cele "mari" este de
mult certitudine, "presedintii" se numesc DOAR cu binecuvantarea
Internationalei Serviciilor de Informatii ! :)))
NIMENI nu mai are "ciolanul" lui propriu si personal mostenit de la ... bunelul.
De ce iti inchipui tu ca in Ortodoxie e altfel ?
Aaaaa..... pentru ca sunt mai multi "blagosloviti" de FSB decat de CIA ? :)))
Sa fi sigur ca ..... e doar "aceaiasi Marie cu alta palarie" !

Directiva UE cu datele personale, ai vazut-o ?
Aia, in care de la CNP, la ce ai vandut ieri prin notariat, ce taxe ai platit,
ce amenzi ai luat, etc., se actualizeaza in timp real intr-o anumita tara,
NEMEMBRA UE !

O sa am grija sa iti parvina "adresa".
Sa imi pui langa cruce o floare, cand o sa-ti implanteze CIP-ul.
Ala care o sa te curenteze cand injuri Guvernul !