  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Saturday, March 26, 2011 7:15 PM
  Subject: [protest-ro] EARTH HOUR – O ora a constiintei

  După o absență prelungită generată de organizarea în șase județe a
  unor evenimente și conferințe ale Mișcării Verzilor, revin azi cu un
  editorial postat pe Vox Publica, editorial pe care vă invit să îl
  citiți, comentați și recomandați:

  EARTH HOUR – O oră a conștiinței

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/earth-hour-o-ora-a-constiintei-60660.html

  Celelalte editoriale ale mele pot fi citite aici:
  http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea

  Astazi am acordat si un interviu pentru Ziare.com pe care il puteti
  citi si comenta aici:

http://www.ziare.com/remus-cernea/stiri-remus-cernea/remus-cernea-nu-se-poate-face-ecologie-intr-o-tara-cangrenata-de-coruptie-interviu-ziare-com-i-1084148

  O zi faina,

  Remus Cernea