Unde sunt insultele? Adica nu trebuia sa ii raspund lu' dicu care mi-a trantit o "istorie" mincinoasa pe lista? Ca si dcct ul de altfel?Asta este acceptabil? Da, ai dreptate, probabil o sa trebuiasca sa iti las listuta in pace, sa nu ti-o mai tulbur. Apropos de moderarea asta cu care vad ca tot ma "ameninti" , magareata va cadea pe tine pentru ca va trebui sa ma citesti si sa ma moderezi, si bineinteles o sa consider asta in trimitandu-ti spre moderare mesaje cat mai pitoresti. O sa fie un exercitiu mishto in folosirea cat mai colorata a limbii romane. Ce sa fac, incerc si ma descurc si eu cu folosirea cuvintelor romanesti.
Dan G