Nu te ameninta nimeni, fetita! Nu prea imi bat capul cu ce faci tu cu listuta TA (A TA, A TA, A TA!) Cine te santajeaza si te hartuieste, fetita? Zi repede si hai sa il impuscam ca pe Ceausesti. Da , am facut multe lucruri bune pe vremea lui Ceausescu, voi niste putori nenorocite nu faceti altceva de doua zeci de ani decat sa distrugeti ce au facut generatiile precedente. Nu, nu am plecat din vina lui Ceausescu, am plecat satul de putorile din jur care se straduiau sa impiedice sa se faca orice era bun si bine. Cam de-astia ca tine, sa zicem. Poti sa iti pui poalele in cap si sa ma stergi de pe lista oricand, ca doar asa se face la satra, ori la mahala,, este doar lista TA ( TA TA TA TA TA!!! ), dar nu cred ca o sa imi prea bat capul cu asta.
Dan G
On 3/27/2011 11:12 PM, Codruta N wrote:

Ba nu va "trebui" sa fac decat ce vreau EU sa fac! Lista e infiintata de MINE, asa ca nu poate NIMENI sa-mi impuna ce sa "dac", daca ma enervez pot sa o si sterg - si in NICI un caz nu am de ce sa ma las hartzuita si santajata samd...!!! Daca aveti de gand sa bombardati lista cu mesaje, numai in ideea ca m-ati fortza sa le citesc, pur si simplu nici n-am sa ma uit pe ele, atata paguba! Si asa ma enervati cu prostiile pe care le tot debitati, ref. la "ce chestii bune se faceau pe vremea lui Ceausescu". Daca se faceau chestii ASA "bune", de CE ati plecat? de bine ce va era aici? Daca ma mai amenintati o data, renunt la dvs. fara nici un regret! oricum, mesajele Dvs. n-au nici o "valoare". Chiar presupunand ca ar scadea traficul pe lista, mare scofala - ce, castig ceva in functie de "trafic"? Asa ca faceti bine si renuntati la mistourile de 2 bani samd. ca, dupa cum v-am spus, nu le agreez... >:
Codruta

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>

    Unde sunt insultele? Adica nu trebuia sa ii raspund lu' dicu care
    mi-a trantit o "istorie" mincinoasa pe lista? Ca si dcct ul de
    altfel?Asta este acceptabil? Da, ai dreptate, probabil o sa
    trebuiasca sa  iti las listuta in pace, sa nu ti-o mai tulbur.
    Apropos de moderarea asta  cu care vad ca tot ma "ameninti" ,
    magareata va cadea pe tine pentru ca va trebui sa ma citesti si sa
    ma moderezi, si bineinteles o sa consider asta in trimitandu-ti
    spre moderare mesaje cat mai pitoresti. O sa fie un exercitiu
    mishto in folosirea cat mai colorata a limbii romane. Ce sa fac,
    incerc si ma descurc si eu cu folosirea cuvintelor romanesti.
    Dan G