remusu asta o fi musulman si o fi avand "visul lui Ali" Se mai stie bancul ala vechi de vreo 50 de ani?

On 3/28/2011 8:48 AM, Arhitectura wrote:

Bravo Mosule,

E greu, dar intr-un final apoteotic poate c-o sa intelegi ca violenta
comentariilor nu este referitoare la subiect ci la AUTOR !!!
Fi fericit, ceva tot ai realizat. Te injura multa lume. :)))

From: "Remus Cernea" <tualegi...@gmail.com <mailto:tualegi.eu%40gmail.com>>
To: <undisclosed-recipients:>
Sent: Monday, March 28, 2011 1:19 PM
Subject: [protest-ro] Si oamenii faini pot face politica - interviu pentru
Ziare.com

http://www.ziare.com/remus-cernea/stiri-remus-cernea/remus-cernea-nu-se-poate-face-ecologie-intr-o-tara-cangrenata-de-coruptie-interviu-ziare-com-i-1084148

http://www.ziare.com/remus-cernea/stiri-remus-cernea/remus-cernea-si-oamenii-faini-pot-activa-impreuna-in-politica-interviu-ziare-com-ii-1084154
> - partea a II-a
>
> O zi faina,
>
> Remus Cernea
> Copresedinte Miscarea Verzilor
> www.remuscernea.ro
> http://www.facebook.com/remus.cernea
> www.miscareaverzilor.eu
> remuscernea...@gmail.com <mailto:remuscernea.ro%40gmail.com>
> 0727.583.594

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links

Raspunde prin e-mail lui