Da' de cand inginerii slabi si "investitorii" turbati de lacomie inseamna musai
"umanitatea"?

Codruta

  From: dan G

  Mama, mama, ce parere proasta ai despre umanitate!
  Ce pacat ca inginerii astia prosti nu te-au consultat inainte de a se apuca
de treaba!
  O multime de vieti ar fi fost salvate!
  Dan G
  On 4/2/2011 5:51 PM, Gushterul LAIR wrote:

    Mironova is founder of the Movement for Nuclear Safety:)

    Nu zic ca nu are dreptate, _daca_ ar avea loc o explozie, dar e doar un
news de 2 bani.

    Un singur lucru este real: umanitatea nu si-a dat seama inca de faptul ca
ai nevoie de unmanned techonology sa scoti carbunii din foc, inainte sa
construiesti centralele. Masurile de securitate trebuie sa fie pentru
catastrofe exagerate, chiar daca pica Luna pe centrala (exageram normal:))) sa
fie totul safe dupa.

    Din pacate un rau necesar, administrat prost pentru lacomie financiara...
Oricum o dai, homo sapiens are un talent nativ pentru a omora pe altii din
specia lui. Eu am zis de cand a venit prima stire ca nu mai merge racirea ca in
doua saptamani e la noi, nu m-a crezut nimeni :p Iti dai seama ca niciodata nu
o sa ti se spuna catastrofa atunci cand te afecteaza in mod direct. Dumnezeu cu
mila ce-o fi scapat cu apa la gramada din reactor si ce s-a evaporat.

    http://topdocumentaryfilms.com/the-battle-of-chernobyl/

    Va las pe voi sa il gasiti tradus in romaneste ca mi-e lene sa il caut. (cu
toate ca sigur l-ati vazut toti:)))

    Gushterul

    From: Asociatia ARIN <asociatia.a...@gmail.com>
    To: nuclear-roma...@yahoogroups.com; lista mediu <me...@ngo.ro>;
protest-ro@yahoogroups.com; romania_eu_l...@yahoogroups.com;
energie...@yahoogroups.com; ForMedList <forumdeme...@ngo.ro>;
societatea_civ...@yahoogroups.com; nature-bra...@yahoogroups.com
    Sent: Wed, February 2, 2011 2:15:06 PM
    Subject: [protest-ro] Expert rus in energie atomica: Situatia de la
Fukushima, mai grava decat cea de la Cernobil

http://www.hotnews.ro/stiri-international-8467875-expert-rus-energie-atomica-situatia-fukushima-mai-grava-decat-cea-cernobil.htm

    Codruta

    ___
    www.ursuletiisuparati.ro
    Asociatia ARIN, Braila 810271
    Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
    Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui