Parerea domanei Mironova este ABSOLUT irelevanta !

Alte lucruri sunt mult mai grave.
TOATE tehnologiile de varf sunt gestionate de firme private unde rentabilitatea
primeaza !
Uite ce bulibaseala este in Germania cu centralele atomice a caror durata de
viata este expirata.
De ce ?
Pentru ca se da MITA ca sa functioneze in continuare, pana fac BUUUM !
La ce bani se invart in industria "energetica" (curent, petrol, etc.) nici un
Guvern nu poate impiedica ce s-a intamplat la Cernobal sau o sa se intample la
japonezi.

Doar independenta energetica INDIVIDUALA a cetateanului poate rezolva acest
lucru !
Dar ... stai linistit.
Cand o sa se inventeze celule solare care sa aibe 60% randament si o durata de
viata de 100 de ani, o sa fie bagate la seif din .... "motive sociale".
Sa nu ramana prea multi someri .... din randul managerilor din industria
energetica. :)

NICI o catastrofa previzibila nu o sa fie anuntata in TIMP UTIL.
Conducatorii "planetei" sunt ecologisti si stiu ca suntem prea multi.
Asa ca orice catastrofa care mai imputineaza din populatie ... este bine venita
!
Peste 50 de ani o sa afli ca pe langa aia 20 si ceva de mii de morti in
cutremur si tunamii, au mai murit ulterior, incet, incet, foarte incet, inca
100.000 din cauza radiatiilor.