Stiu. :)
De aceea am si corectat postul, pentru ca in prima varianta ma luase valul
inspiratiei :))) si am scris "DTCalin".
Dar nu sunt abonat la acea lista, asa ca am scris aici pentru ca mi s-a
parut interesanta si de discutat interventia dl. Dimofte.
Personal, mi se pare "remarcabila" :) evolutia de la comunist, la ecologist
si de la acuzatia de pedofilie la pozitia de parlamentar UE.
Trebuie subliniat ca dl. Bandit a recunoscut in cadrul anchetei
politienesti, ca i-a lasat pe copii din gradinita unde functiona, sa se
joace cu organul lui genital !
Chiar daca nu a fost posibila probarea pedofiliei, adica existenta unui act
sexual, indiferent de forma in care acesta a avut loc, ramane in picioare
macar o acuza de exchibitionism cu implicatii foarte grave, intrucat a avut
loc in fata unui GRUP de copii cu varste intre 2 si 6 ani !!!
Situatie in care EU constat (din nou) ca "marii" politicieni propovaduiesc
"Biblia", dar numai pentru IDIOTII UTILI.
A se intelege alegatori.
Domniile lor fiind deasupra "muritorilor" si fiindu-le permis orice !
In consecinta ma intreb in continuare CINE finanteaza campaniile electorale
ale acestor "alesi", in pofida pacatelor lor comportamentale (macar).