Ce poti sa zici despre  timpenie? Ce poti sa zici despre  cretinism? Ce
poti sa zici despre  prostia incurabila? Doar un singur cuvint  inventat
si inexistent: remuscernea.   Daca romanii nu sint  poponari sint
homofobi! Daca romanii nu tolereaza  anumite apucaturi sint rasisti!
Daca romanii nu cred ca  altii sint mai grozavi decit noi sint sovini!
Daca romanii sint instruiti  de remus cernea si emil moise sint
intolenti religiosi!!!!!!!!!!
Despre ostilitatea fata de  democratie vezi primele 4 propozitii!Primele
4 propozitii sint general valabile in orice situtatie similara!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.

--- In protest-ro@yahoogroups.com, Remus Cernea <tualegi.eu@...> wrote:

>  Va invit sa cititi, comentati si recomandati mai departe noul meu
> editorial postat pe Vox Publica si consacrat studiului recent al
fundatiei
> Soros
> care arata ca tinerii din Romania sunt rasisti, homofobi, sovini,
> intoleranti religios si ostili democratiei in proportii mai mult decat
> îngrijoratoare::

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/tinere-tara-te-vrea-\
rasist-homofob-sovin-intolerant-religios-si-ostil-democratiei-61406.html\
#comment-573340

> Celelalte editoriale ale mele pot fi citite aici:
> http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea
>
> O zi faina,
>
> Remus Cernea
> Copresedinte - Miscarea Verzilor