Un articol de rahat. Nu spune cind, nu spune de ce, doar da cu parul in oale!
Ce imi plac "editorialistii" de "atitudine"!
Logica este "impecabila". Ca in bancul acela cu politisti!

Si ma intreb si eu asa... Citi clujeni sint interesati de semnarea protocolului?

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom

Lui Crin i-a fost lene sa respecte Clujul!
http://www.citynews.ro/mures/editorial-4/lui-crin-i-a-fost-lene-sa-respecte-clujul-116099/

Noua nu ne e lene sa-i aratam degetul. Crin Antonescu este un balon de sapun,
frumos coafat de-a lungul timpului, dar care e pe cale sa se sparga. Cand conu'
Dinu Patriciu se apuca de o treaba, iar acum s-a apucat de spart baloane,
atunci o face apasat, ca un arhitect ce este.

In articolul din Adevarul, care arata o zi din viata lenesului Crin Antonescu,
apare o remarca a liderului liberal:

Cum catalogati afirmatiile unor adversari politici care va acuza ca sunteti
lenes?

Nu pot sa le cataloghez altfel decat aberatii. Nu sunt deloc lenes, am foarte
multe activitati, dorm in medie 5-6 ore pe noapte. Nu-mi aduc aminte sa fi
existat vreo actiune la care sa nu fi fost prezent.

Ei, Crine, ce le mai minciunesti!

Si acum serios!

Cat de nesimtit trebuie sa fii sa nu participi la semnarea protocolului USL ce
a avut loc recent la Cluj?

Faptul ca Crin Antonescu a gasit cu cale sa nu se prezinte alaturi de
partenerul sau Victor Ponta la semnarea protocolului USL de la Cluj este pentru
mine dovada clara ca aceasta alianta nu va rezista in timp. Poate e chiar
furunculul subcutanat ce va creste in timp si va duce la ruperea aliantei. Ce a
facut Antonescu e inadmisibil. Asemenea vizite se organizeaza din timp, in
functie de agenedele celor doi. Nu exista asadar niciun motiv pertinent pentru
care acest balon de sapun liberal sa nu se prezinte in Cluj, al doilea oras al
Romaniei si fieful recunoscut al portocaliilor.

Prin aceasta sfidare, Crin Antonescu a pierdut enorm ca imagine atat in fata
clujenilor, cat si in fata colegilor de alianta. Sa-ti fie lene sa vii la Cluj
pentru un eveniment de o asemenea importanta? Pai daca ti-e lene, du-te naibii!
Ti-e lene sa mergi la Parlament, incat pana si senatorul parnaias Voicu are mai
multe prezente ca tine! Ti-e lene sa mergi in teritoriu, dar nu ti-e lene sa
faci pe interesantul in studiourile de televiziune!

Romania nu e Franta si nici Germania sa spui ca "testul" sunt alegerile locale
din primavara lui 2012. In Romania, bataia e la generale, iar pana la generale
mai sunt inca 17-18 luni, adica timp berechet sa pot deja sa pariez ca USL nu
va rezista si ca Ponta se va satura de partenerii liberali.

Raspunde prin e-mail lui