  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Tuesday, April 19, 2011 1:20 PM
  Subject: [protest-ro] Solutia filosofului Karl Popper de a-i anihila pe Elena
Udrea si pe ceilalti promotori ai pseudo-democratiei - editorial pe Vox Publica

  Va invit sa cititi, comentati si recomandati mai departe noul meu

  editorial postat pe Vox Publica. Tema este una deosebit de grava,
  privind noua incercare a PDL de a ingenunchia orice fel de principii
  democratice printr-un pseudo-referendum in Bucuresti:

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/solutia-filosofului-karl-popper-de-a-i-anihila-pe-elena-udrea-si-pe-ceilalti-promotori-ai-pseudo-democratiei-61745.html

  Celelalte editoriale ale mele pot fi citite aici:
  http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea

  O zi faina,

  Remus Cernea
  Copresedinte - Miscarea Verzilor