  From: Remus Cernea
  To: undisclosed-recipients:
  Sent: Tuesday, April 26, 2011 10:23 PM
  Subject: [protest-ro] Accident nuclear civil in Statele Unite! Cat timp mai
este pana la urmatorul Cernobil sau Fukushima... - editorial pe Vox Publica

  Va invit sa cititi, comentati si recomandati mai departe noul meu

  editorial postat pe Vox Publica - "Accident nuclear civil in Statele Unite!
  Cat timp mai este pana la urmatorul Cernobil sau Fukushima...":

http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/accident-nuclear-civil-in-statele-unite-cat-timp-mai-este-pana-la-urmatorul-cernobil-sau-fukushima-61943.html

  Celelalte editoriale ale mele pot fi citite aici:
  http://voxpublica.realitatea.net/remuscernea

  O zi faina,

  Remus Cernea
  Copresedinte - Miscarea Verzilor