"pana cand ne vom multimi doar a visa"

Pana ne vom umple de dragoste !

".... sa omoram pe altii pentru credinta noastra ....."

Sa fim seriosi, religia a fost un motiv REAL si mai este inca, dar NUMAI pentru
cativa oligofreni.
Marile crime impotriva umanitatii s-au comis din alte motive, precum
expansiunea teritoriala si economica.
In 200 de ani sapaniolii si portughezii au omorat circa 150 de milioane de
indieni in America Centrala si de Sud.
Tot in perioada asta anglo-saxonii au omorat vreo 50 de milioane de indieni in
America de Nord.
Sa nu-mi replici ca au facut-o in numele Crucii ca ma tavalesc pe jos de ras, o
sapatamana.
Oricum, chestia nu a fost declarata Holocaust de nimeni si nici nu s-au
infiintat tribunale speciale pentru judecarea vinovatilor !

Hitler i-a omorat pe evrei din motive religioase ?
Stalin & Co, pe cine au prins tot asa ? Din motive religioase ?
Razboaiele din Golf, din Libia si ce o sa mai urmeze prin Orientul Mijlociu si
Africa de Nord, sunt Cruciade Crestine ?

Sau vorbim de ACAPARAREA de proprietati si resurse ?