  From: DCT Yahoo
  To: cpp ; protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, May 02, 2011 10:52 AM
  Subject: [protest-ro] Osama a fost ucis

  Oare?
  Cind?
  Cum?
  A fost ucis saptamina trecuta (oare), a fost deja ingropat.
  Abbottabad, Pakistan este locatia, undeva la vreo 200 m sud de colegiul de
baieti. Este si o locatie pe google earth atasata.
  Osama locuia undeva pe o raza de 50 m fata de marker.

  Deocamdata atit.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom