Cind s-a intimplat 11 septembrie 2001, priveam la TV si nu intelegeam de
ce  s-au prabusit turnurile. Era ilogic. Era implozie. Daca turnul lovit
mai jos, avea oarecare motive  de prabusire NUMAI a partii de sus,
turnul lovit sus de tot, nu  avea nici un motiv tehnic sa cada TOT.
Caderea a fost pe verticala fara sa cada nimic peste cladirile  vecine.
Cind am aflat ca reparatiile la cladiri se terminasera de vreo
saptamina,  stiam cine a pus totul la cale. Am mai vazut huda din
Pentagon, facuta de un "avion" mic. Sint inca  surprins ca nici o camera
de supraveghere nu a prins in cadru avionul. Cladirea  aia este mai
prost pazita decit o benzinarie sau un ATM. Stiu si istoria de la Pearl
Harbour. Stiu. Asadar nu cred nimic din abureala asta, nu cred in testul
ADN sau  inmormintarea musulman maritima.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> :))))
>
> Stai cumite ca cica au aruncat cadavrul in mare conform .....
"obiceiurilor musulmane".
> Recunosc cinstit ca nu prea stiu ce obiceiuri au musulmanii din
Pakistan, dar de asa ceva chiar nu am auzit despre musulmani !

> Sincer .... americanii ori l-au omorat acum 10 ani, ori Osama e bine
meci in continuare, undeva prin .. Arizona, dar Obama avea nevoie de
ceva svung pentru alegeri.
> Ce implicatii sunt daca l-au omorat acum 10 ani, nu iti mai spun ....
> De la Pearl Harbor, unde americanii i-au lasat pe japonezi sa atace,
cu toate ca descifrasera codurile marinei japoneze cu luni de zile
inaite si stiau ce o sa se intample, eu nu ii mai cred pe astia nici
picat cu ceara !

> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

colegiul de baieti. Este si o locatie pe google earth atasata.

Raspunde prin e-mail lui