Eu ce nu pot sa inteleg... cat de dus cu capul trebuie sa fii, sa te sinucizi
pentru altii...

Gushterul

________________________________
From: dan-calin <office.sunval...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Tue, May 3, 2011 10:52:36 PM
Subject: [protest-ro] Re: Osama a fost ucis

Cind s-a intimplat 11 septembrie 2001, priveam la TV si nu intelegeam de ce
s-au prabusit turnurile.
Era ilogic. Era implozie. Daca turnul lovit mai jos, avea oarecare motive  de
prabusire NUMAI a partii de sus, turnul lovit sus de tot, nu  avea nici un
motiv
tehnic sa cada TOT.
Caderea a fost pe verticala fara sa cada nimic peste cladirile  vecine.

Cind am aflat ca reparatiile la cladiri se terminasera de vreo saptamina,
stiam
cine a pus totul la cale.
Am mai vazut huda din Pentagon, facuta de un "avion" mic. Sint inca  surprins
ca
nici o camera de supraveghere nu a prins in cadru avionul. Cladirea  aia este
mai prost pazita decit o benzinarie sau un ATM.
Stiu si istoria de la Pearl Harbour. Stiu.
Asadar nu cred nimic din abureala asta, nu cred in testul ADN sau
inmormintarea
musulman maritima.

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!