Hahaha! In sfarsit recunosti si tu ca te uiti la televizor ca vitelul la poarta noua si nu pricepi nimic! Mishto marturisire!
Dan G
On 5/3/2011 12:52 PM, dan-calin wrote:

Cind s-a intimplat 11 septembrie 2001, priveam la TV si nu intelegeam de ce s-au prabusit turnurile. Era ilogic. Era implozie. Daca turnul lovit mai jos, avea oarecare motive de prabusire *NUMAI* a partii de sus, turnul lovit sus de tot, nu avea nici un motiv tehnic sa cada *TOT*.
Caderea a fost pe verticala fara sa cada nimic peste cladirile vecine.
Cind am aflat ca reparatiile la cladiri se terminasera de vreo saptamina, stiam cine a pus totul la cale. Am mai vazut huda din Pentagon, facuta de un "avion" mic. Sint inca surprins ca nici o camera de supraveghere nu a prins in cadru avionul. Cladirea aia este mai prost pazita decit o benzinarie sau un ATM.
Stiu si istoria de la Pearl Harbour. Stiu.
Asadar nu cred nimic din abureala asta, nu cred in testul ADN sau inmormintarea musulman maritima.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom

> :))))
>
> Stai cumite ca cica au aruncat cadavrul in mare conform ..... "obiceiurilor musulmane". > Recunosc cinstit ca nu prea stiu ce obiceiuri au musulmanii din Pakistan, dar de asa ceva chiar nu am auzit despre musulmani !
>
> Sincer .... americanii ori l-au omorat acum 10 ani, ori Osama e bine meci in continuare, undeva prin .. Arizona, dar Obama avea nevoie de ceva svung pentru alegeri.
> Ce implicatii sunt daca l-au omorat acum 10 ani, nu iti mai spun ....
> [...]

Raspunde prin e-mail lui