Locul impactului este mai putin important.
Chiar lovita in ultimele 10 etaje, o astfel de cladire se putea prabusi macar
partial, nu datorita avariilor structurale ci efectului de "berbece" (soc
vertical), generat de planseele care de izbesc unul de altul si cu fiecare etaj
cazut, urmatorul planseu primeste un soc mai mare datorita cumularii maselor
planseelor de deasupra lui.
Cladirile nu sunt calculate niciodata la soc vertical !
Seismul este o forta ORIZONTALA aplicata caldirii.
Daca unei cladiri care este calculata sa reziste la un cutremur de gradul 8 pe
Richter ii aplici exact aceiasi "diagrama" de seism (forte), dar pe VERTICALA
pur si simplu explodeaza. (intra in colaps)
In ingineria structurilor pentru cladiri exista intodeauna "retinerea" la
supra-armare si supra-dimensionare, pentru ca in aceasta situatie cladirea ar
tinde catre "solidul rigid" care nu disipeaza prin distrugeri partiale
controlate, fortele aplicate lui .
Cum "solidul rigid" nu poate fi realizat in domeniul constructiilor,
supra-dimensionarile fac ca acea cladire sa topaie pe fundatii si datorita
socurilor pur si simplu "explodeaza" !

Problema la "Gemeni" a fost exact ce mentionai.
Perfecta prabusire pe verticala !
Urmata de:
1. Proiectantul a pus documentatia "pe masa" si a declarat ca multiple
impacturi cu avioane, NU ar fi dus la colapsul total al cladirilor, intrucat a
fost luat in calcul si acest aspect al unui acccident aviatic.
2. Inginerii si arhitectii "carcotasi" din America au format o asociatie care a
prezentat inclusiv fotografi cu elemente structurale verticale de la turnuri,
care prezentau o perfecta "taiere" la 45 de grade si clasicele urme de topire a
metalului pe linia de rupere, exact ca la demolarile controlate.
3. Turnurile au fost inchise cu cateva luni inaintea atacului pentru lucrari la
instalatia "electrica", adica muncitorii intrau cu colaci de cabluri inauntru
si ieseau cu maniile in buzunare.
4. Tot cu cateva luni inainte cineva, nu spui cine, din familia Tufish, a
demisionat/plecat de la firma de "securitate" care asigura paza turnurilor.
5. In acelasi timp, proprietarul caldirilor le-a reasigurat, la o suma ce
permitea construirea unora noi. :)

Si gata cu TEORIA CONSPIRATIEI. :)

Ce pot insa spune cu certitudine, datorita lecturilor si contactului personal
cu persoane din "servicii", este ca daca intri in "hora", joci exact cat canta
famfara militara.
Nici o secunda in minus, nici una in plus.
Bin Laden a jucat cat si cum i s-a cantat.
Iar cand s-a sfarsit melodia, i s-a sfarsit si lui ata !
Daca a murit "ieri" sau acum 5 ani este total irelevant.
Singurul lucru care conteaza este ca a murit EXACT cand trebuia. :)
Ca idiotii utili din America sa-l mai voteze o data pe Obama !