Am auzit si argumentul cum ca bine i-au facut, pentru ca daca-l arestau viu
era si mai naspa, ca se apucau astia de rapit occidentali si sa ceara
eliberarea lu' Osama. Argumentul asta vine de la un cetatean din tara in
care unu' a explodat un avion la Lockerbie si a fost eliberat din parnaie pe
motiv ca o sa moara in cateva luni (alea cateva luni s-au facut ani si tot
n-a murit).

2011/5/5 ARIN <arini...@gmail.com>

> Pana una-alta, in afara de faptul ca reiese, din comunicate si constatari,
> ca s-a tras intr-o veselie in niste persoane dintre care NICI UNA nu era
> inarmata (si care nu fusesera supuse unui proces in care sa se specifice de
> CE anume sunt invinuite), se pare ca Maretzii Justitiari au ucis acolo si
> niste copii!!!
>

> Gura pacatosului adevar graieste - daca va uitati la articolul acesta cu
> atentie, se vede ca fusese scris inainte "cadavre de copii" dar cã, pentru
> jingãshia ochisorilor de internauti, la indicãtziile pretzioase ale
> [...]

Raspunde prin e-mail lui