Apropo de discutiile de saptamana trecuta, de pe unele grupuri "de
mediu", ref. la "greenwashing": va amintiti cand va ziceam ca nici cu
astia de la Coca Cola nu e in regula? ca oricum, sunt mai bine de 10
ani de cand si-au bagat aroma puturoasa in Ministerul Mediului, de nu
avem nici acum un sistem bun (legal si tehnic) de a mai reduce din
PET-urile care impodobesc muntii, campiile si, mai ales, apele
tzarii... >:

UITE la ce i-a dus mintea luminata pe cei de la CC! >:

<http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/sarbatoare-fara-libertate-de-exprimare-coca-cola-la-aniversarea-celor-125-de-ani-62494.html>

Noi, astia "de mediu", stim ca TOTB a fost, in general, o platforma
pentru opinii si informatii alternative, multe dintre ele "de mediu" -
hai, ca s-a mai manifestat inca la o "media" (care de data asta exista
numai pe internet) "cenzura economica".

N-as vrea sa-i necajesc si mai tare pe colegii pe care i-am necajit
saptamana trecuta (si pe care, btw: ii felicit pentru maturitatea de
care au dat dovada decizand sa se retraga dintr-o activitate care
insemna "greenwashing") dar... noa... asa cum am mai zis si alte dati:
Coca Cola le da un maruntzish (care pt. oricare din noi ar insemna
multi bani) pentru ca sa curetze mizeria de pe urmele "politicii" lor
puturoase - MAI rau decat atat: se foloseste munca copiilor (!!! -
acum, denumita politically correct "voluntariat" in loc de "munca
copiilor"!!!) pentru a curatza aceasta mizerie!!!

Nah... sa vedem! discutam serios despre "greenwashing", "cenzura
economica" samd.? >:)

Ca, oricum: parerea mea despre CC e fixata... deeee muuult... >:)