  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, May 10, 2011 3:47 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Intelligent Design is Stupid

  Asta am constatat-o si eu, inca de pe cand eram in liceu - ceea ce n-a fost,
de fapt, DELOC "rau", pt. ca m-a facut sa-mi pun intrebari ref. la "religie",
sa vreau sa citesc tot mai mult (si carti tot mai... "nonconformiste", ca sa
zic asa) si, in ultima instanta, sa ajung sa cred in Dumnezeu - dar pe
propriile MELE cãi ;)

  Adica, pt. a folosi o expresie la moda, intr-un mod mult mai "sustenabil" ;)

  Codruta

    From: Arhitectura

    [...]

    Dar, ... ce am constatat eu cu mare interes, este faptul ca laicitatea
(ateismul) a capatat toate atributele unei religii. :)))