Eu am impresia ca Primaria Bucuresti (sau poate Misterul (sub)Dezvoltarii)
plateste, din banii bucurestenilor (sau din banii nostri, ai tuturor) niste
postaci care sa intre pe forumuri si sa foloseasca expresii insultatoare, care
sa dea impresia ca putinul care exista ca "patrimoniu construit" in Bucuresti
ar trebui sa nu aiba nici o valoare! Cuvinte precum "maghernite", "plin de
igrasie", "plin de sobolani", "focar de infectie" samd. se repeta periodic si
foarte, foarte asemanator, incercand sa dea de inteles ca nu exista alte
solutii decat ideile chioambe ale unui primar incult (sau ale grupului de
interese Cocos - Vindeanu - Berceanu samd.).!

http://www.puterea.ro/news20176/Cu-toate-ca-instantele-au-suspendat-lucrarile-la-Diametrala-Buzesti-Berzei-Primaria-Capitalei-a-inceput-demolarea-monumentului-istoric-din-Calea-Grivitei-nr-119.htm

Pe principiul "decat sa dezinfectam / restauram / aplicam legea - mai bine
daramam", se poate merge si la oameni : "decat sa vindeci omu' bolnav, mai bine
ii dai otrava, sa nu se mai chinuie, atat el cat si ceilalti din jur" -
nuuu...? Lucru pe care mintile luminate din onor Guv. Boc deja l-au aplicat din
PLIN, in domeniul "sanatatii"!!!

Daca se tot discuta atat despre "sterilizarea maidanezilor", parerea mea este
ca n-ar fi stricat si o sterilizare a pupincuristilor lui Ceausescu - ca vad ca
atat ei cat si urmasii lor perpetueaza aceleasi idei: de desfiintare a
identitatii romanilor (inceputa cu demolarile de la sfarsitul anilor '70)!!!

Codruta

---
In loc sa dati la Stat 2% din impozitul Dvs., de ce nu i-ati redirectiona
pentru salvarea padurilor?
Detalii cont: www.arin.ro

Raspunde prin e-mail lui