Eu nu prea inteleg.
Un barbat iese gol pusca de sub dus si da peste camerista.
O violeaza facind sex oral si anal cu victima.
Victima sta la viol.
Pai daca il musca de stremeleag, nu mai lucra niciodata la fmi!
Daca il musca asa cum trebuie, sa spuna doar Kamceatka nu Honolulu, nu mai era
necesar Ciomu.

Si totusi a stat la viol.
Ceva nu se leaga logic!

Si inca ceva. De ce justitia il acuza de agresiune, cind este logic ca violul
nu este o activitate consimtita si deci trebuie agresivitate ca sa o termini.
Iar victima este mare, solida, aparent puternica. Doar sa o intorci de pe o
parte pe alta, trebuie ceva munca nu foarte usoara la 62 de ani.
Iar la aceasta virsta, in aceste conditii, incepi sa te intrebi "dar de ce?"!!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom