Domnule DSK,     De cind biblia este  peiorativa? Ca in biblie se
vorbeste de jidovi. Daca vi se pare intemeiata  problema, va rog, insist
chiar, sa reclamati pe unde stiti. Un pupi delicat pe  ici pe colo si
cine stie ce va iese!   Intreb si eu. Ce aveti cu,  va citez, "jidanii
din PSD"? Este evident ca termenul  jidanii din PSD este folosit de dvs.
in sens categoric  peiorativ ca doar jidani este peiorativ!   Sint sigur
totusi ca singura dvs.  problema este senilitatea neregulata si consumul
de C2H6O! V-a murit scinteia la intrarea in tunel!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom

> Da.
> Jidan este rau, pentru ca este peiorativ !
> Este o jignire.
> Sa se duca la rromii lui, sa ii faca tigani, jidani sau cum vrea el !
> Inca o chestie din asta si va asigur ca am la cine sa "soptesc", sa
aiba grija de el.
> Mai ales ca "este" unii, care abia steapta !
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

apucati sa cereti sanctiuni pentru niste chestii bazate pe "prezumptii",
alta treaba nu aveti? Sper ca glumeati... >:)

>   Si la urma-urmelor, chiar daca v-o fi facut "jidan" - ce e asa "rau"
in asta? Este "jidan" ceva "rau"?

>   Mie personal mi se pare ca dati importanta la nimicuri, mi s-ar
parea mai simplu sa nici nu-l bagati in seama... ;)

>   Codruta
>

>     From: Arhitectura
>

>     Nu, nu a folosit cuvntul ca atare, dar din folosirea abrevierii
DSK, la adresa mea, imediat ce a inceput scandalul cu Khan, asta rezulta
FOARTE CLAR !
>     Asa cum spuneam, imi impun sa nu ma cobor la minte lui, dar nu
mint ca m-as tavali pe jos de ras, daca ceva asociatie evreiasca o sa ii
face ceva bucurii.
>     Ce ziceti, sa le dau o mina de ajutor sau nu e nevoie, ca se
sezizeaza singuri ?

>     Cu stima,
>     Dicu-Sava Cristian
>     www.dsclex.ro
>     http://arid.wordpress.com

se "inferbante" - va rog (nu pe Dvs. neaparat, ci si pe Dl. Ghiocel si
pe Dan-Calin) sa o "temperati"...!

>       Codruta
>

>         From: Arhitectura
>

>         Domnule inginer,
>
>         Inteleg ca nu va plac JIDANII !
>         Altfel nu ar avea rost apelativul pe care mi-l tot atribuiti,
de la arestarea unui evreu, aflat cu totul intamplator la carma FMI.
>         Sa va fie de bine, din cate stiu Legiunea Arhanghelului Mihair
inca exista, la doi pasi de Calea Grivitei.
>         Colateral, va admir curajul si sper ca jidanii din PSD nu o sa
va creeze probleme, adica nu o sa aveti parte de procese pentru ura de
rasa si anti-semitism.

>         In privinta injuriilor aduse mie si familiei mele, am ajuns la
concluzia ca nu trebuie sa dau in judecata prostii, pentru ca oricum nu
invata nimic nici daca ii calca tramvaiul !
>         Exista tramvaie la Tg. Mures ?
>

>         Cu stima,
>         Dicu-Sava Cristian
>         www.dsclex.ro
>         http://arid.wordpress.com

inteligenta decit stapinul ei, ati spus-o indirect chiar dvs.
>           Dvs. va dati mare si de fapt chiar sinteti mare. La marimea
dvs. nu va puteti cobori la nimic. Sinteti un dinozaur, o fosila, o
chestie preistorica care nu cred ca stie unde este curul indiferent la
ce sau mai ales la cine. Ca sa nu mai vorbesc de alte parti anatomice.
>           Dvs. nu v-a iesit nici macar pupincurismul oportunist cu
buze reci, asa proteza chiar si cu corega nu va poate ajuta la muscat.
Ca doar cum ati ajuns asa mare daca nu ati fi pupincu prin facultate, nu
mai reiau povestea? Dicku elev eminent? Daca dictatura aia se numeste
comunism, atunci sigur si fara dubii eminent a fost si Dicku!

>           Senilitatea este tot mai vizibila prin repetarea la
nesfirsit a lozincilor atit de dragi dvs.
>           Regulat eu va crosetez din subiect si predicat, predicatul
nefiind cel habotnic al dvs.
>           Si inca ceva. Onan este din biblie. SF a scris si Asimov
(e.g.). Fabulele lui LaFontaine sint celebre. Asa ca "fabulatiile
onanistico-stiintifico-fantastice" sint normale.
>           Partea proasta este ca dvs. nici de asa ceva nu sinteti in
stare!

>           Si pentru ca arhi planetara tectonica da cu praf, va
recomand urmatorul link:
http://www.realitatea.net/vulcanul-grimsvotn-a-erupt-in-islanda-nor-de-f\
um-la-10-000-de-metri_837299.html

>           Si dvs, faceti praf cind folositi praf in exces ca sa ne
prafuiti pe noi! Ce sa mai zic: sinteti praf si de multe ori pulbere.
>           Pentru ca repetitia este mama invataturii si chiar Lenin a
spus pe vremea comunismului (!!) invatati, invatati, invatati, Dicku a
urmat calea, ma repet si eu: "case closet" mai arhitecturica, vorba unui
clasic inca in viata!

>           DC? T
>
>           Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>           Cînd se suie scroafa în pom
>           Cine tace nu e om.
>

>           --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@
wrote:
>           >
>           > Domnu inginer,
>           >
>           > Va spun de 10 ani: sunteti la fel precum cateaua mea.
>           > Are ochi inteligenti dar nu stie sa se exprime.
>           > In plus, tot de 10 ani, va inchipuiti ca o sa ma cobor la
nivelul dvs animalic si o sa incep sa va musc de cur !
>           > Macar verbal. :)
>           > NU stimate domn, NU o sa va musc, nici de cur nici din
alte parti, pentru singurul motiv ca EU am invatat foarte bine chiar si
pe vremea comunistilor.
>           > Asa ca NU va doresc moartea, dar va asigur ca o sa
ajungeti sa vi-o doriti singur.
>           > Nici macar daca PSD castiga 90% din fotoliile
parlamentare, domnia voastra mai mult decat postul de "functionar 14" la
primarie, nu o sa PRIMITI !
>           > Iar peste 10 ani, va asigur ca dupa ce fabulatiile
onanistico-stiintifico-fantastice cu "ograda soarelul", fabricarea de
eoliene, panouri solare, etc, pe genunchi,
>           > vor deveni si pentru dumneavoastra, doar balmajeli demne
de Balaceanca, o sa sa va puneti latul de gat singur.
>           >
>           > Continuati sa inhalati CODOI cat mai pur din rezerva PSD,
ca macar sa muriti ambetat de delirul maririi economice si politice.
>           >
>           > Cu stima,
>           > Dicu-Sava Cristian
>           > www.dsclex.ro
>           > http://arid.wordpress.com
>           >
>           >
>           >
>           >
>           >
>           >
continentelor poate fi oprita... Probabil prin mijloace arhi tectonice!
>           >
>           > Este evident ca dvs. va inchipuiti ca "domnii/doamnele de
la ongeurile de mediu, sunt mai prosti decat pastorul Harold Camping"
ceea ce duce la singura concluzie logica, dupa chipul si asemanarea dvs.
a cum sinteti...
>           >
>           > In rest aveti tactica evitarii, exact aceea pe care o
reclamati la ziarista de la Adevarul. CO2 este toxic? Dupa instruirea
dvs. scolara, da.
>           >
>           > Va stiu habotnic ortodox, asa ca indiferent de subiect,
incercati sa va strecurati si credinta dvs. ca lumea a fost creata acum
8000 de ani si ca azi aniversam potopul!
>           >
>           > Neregulat, de multa vreme si astenic in mod evident, dvs.
faceti exces de C2H6O in combinatie cu C10H14N2, iar plaminii dvs. emit
in mod constant CO2 care este toxic!!!
>           > Limitarile dvs. arhi tectonice, cutremuratoare chiar, va
obliga la evitarea de discutii pe baze stiintifice si tehnice.
>           > Asa ca locul unde va simtiti in largul dvs. este
habotnicia.
>           > Nu uitati ca biserica face mai multi bani decit Harold
Camping de vreo 20 de secole, exploatind la singe sau la gratar (rug)
spaima ancestrala a oamenilor neinstruiti suficient si adecvat. Pentru
ca si pastorul HC o face tot in numele domnului!
> [...]
>           > Cînd se suie scroafa în pom
>           > Cine tace nu e om.
>           >
>           >
>           >
>           > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@
wrote:
>           > >
>           > > Domnule inginer,
>           > >
>           > > Va inteleg perfect reactia.
>           > > Cum limbajul si logica pedeserista ma depaseste complet
si ma astenizeaza,
>           > > va doresc cat mai multe "sucesuri" inaltatoare in
admosfera pura de CODOI, care domneste in PSD.
>           > >
>           > > In rest, raman la fixurile mele:.
>           > > Cu cat vor fi mai multi idioti utili care vor dona bani
pentru salavarea naturii, cu atat lupta impotriva derivei continentelor
se va intensifica.
>           > > Iar cand aceasta deriva va fi oprita, nu vom mai avea
nici cutremure, nici vulcani si nici schimbari climatice ! :))))
>           > > Doar un oligofren isi poate inchipui ca domnii/doamnele
de la ongeurile de mediu, sunt mai prosti decat pastorul Harold Camping,
>           > > care aduna de milioane de dolari anual, prezicand
Apocalipsa din 10 in 10 ani ?
>           > >
>           > >
>           > > Nenorocirea, tragedia, dezastrele, distrugerile sunt
spaime animalice, atavice, de care omul inca nu a scapat si din care
"desteptii" fac gramezi de bani !
>           > > "Moartea unui om este o tragedie, moartea a milioane ...
o cifra statistica" spunea Stalin dar el se referea doar la modul de
abordare al "conducatorilor".
>           > > Moartea a milioane este o ... mana cereasca pentru
necrofagii (precum Al Gore sau Harold Camping), care speculeaza de mii
de ani frica de moarte a omului !
>           > > Acum ma retrag ca sa nu spurc slujba si rugaciunea
dumneavoastra ... eco-comunista :
>           > >
>           > > "Da-ne noua, prin puterea Duhului Incalzirii globale
>           > > Apocalipsa noastra cea de tote zilele,
>           > > Ca sa stapanim numai noi lumea cea de pe urma,
>           > > Sfinteasca-Se numele Tau, vie imparatia Ta,
>           > > Fie voia Ta, Sfanta Incalzire, precum in cer si pe
pamant
>           > > Doamne Al Gore, Fiul Incalzirii, miluieste-ne pe noi !
> [...]
intelectuale, folosind un limbaj adecvat intelegerii dvs. Stiu ca v-am
depasit masura, este regretabil si promit ca data viitoare voi fi mai
putin tehnic si deloc stiintific.
>           > > Asta va va atenua impactul asupra credintei dvs. despre
creatia lumii care este asa cum a fost facuta acum mai putin de 8000 de
ani, cind evident nu putea fi mai calda nefiind...deloc! Pentru ca
intrebarea dvs. era una capcana!
>           > >
>           > > Cit priveste toxicitatea CO2 va las un exercitiu de
logica: dvs. expirati toxine? Aerul expirat de altii este toxic? Cind
faceti focul otraviti lumea?
>           > >
>           > > Problema dvs. vine de la consumul intens dar permanent
neregulat (!) de C2H6O care v-a adus in acest hal de "oboseala", iar
combinatia cu toxicul C10H14N2 da dependente si este mortal. Si asta
este tot o miscare cap cana!
http://creativemonkeyz.com/roboti/robotzi-s01-ep17-vocatie/
> [...]
>           > > DC? T
>           > >
>           > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>           > > Cînd se suie scroafa în pom
>           > > Cine tace nu e om.
>           > >
>           > >
>           > >
>           > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@
wrote:
>           > > >
>           > > > Domnule inginer,
>           > > >
>           > > > Va multumesc pentru excursia prin locurile comune ale
culturii generale ciugulite de la TV.
>           > > > Am fost de-a dreptul fascinat de ghiveciul de
ciosvarte din documentarele Discovery, National Geografic,
>           > > > etc. si de inedita combinatie intre aromele americane
si cele mediteranene.
>           > > > Imi este absolut indiferent viitorul nivel al
oceanului planetar, din simplul motiv ca acesta a fost cu 10 metri mai
jos decat cel actual iar ruperea acelui ghetar din America nu are nici o
legatura cu epoca "industriala".
>           > > > Cum CO2 nu este toxic, va doresc inhalatii indelungate
si va inteleg starea de ameteala prelungita.
>           > > >
>           > > > Oricum, avand inca o mostra pertinenta a perceperii
realitatii de catre pesederei, nu mai este necesar nimic altceva, ca sa
intelegem dezastrul in care a ajuns Romania.
>           > > > Incalzirea globala a lovit asa de tare INTREAGA
biocenoza politica romaneasca, incat nu mai exista nici un dubiu privind
disparitia biotopului numit Romania, indiferent de nivelul apelor. :)))
>           > > >
>           > > >
>           > > > Cu stima,
>           > > > Dicu-Sava Cristian
>           > > > www.dsclex.ro
>           > > > http://arid.wordpress.com
>           > > >
>           > > >
rinocerilor ea arata intr-un fel.
>           > > > Daca o evaluam din pozitia focilor incalzirea globala
arata altfel.
>           > > > Daca evaluam incalzirea globala din perspectiva
Naturii, ea nu conteaza.
>           > > > Natura va fi, indiferent daca planeta este arida,
umeda, inghetata, cu oxigen sau fara.
>           > > >
>           > > > Planeta asta fost acoperita de gheata de la un pol la
altul acum vrei 650 milioane de ani.
>           > > >
>           > > > Toata lumea, inclusiv dvs., va imaginati pamintul ca
fiind la fel. Aiurea. Continentele s-au separat de putina vreme
(planetara).
>           > > > Marea Neagra avea o suprafata mica si era separata de
Mediterana. Era si mai jos cu vreo citeva sute de metri decit nivelul
mediteranei.
>           > > > Acum vreo 8000 de ani, din cauza ruperii unui ghetar
din america, valul (un fel de tsunami) a rupt Bosforul si a inundat ceea
ce acum este platforma continentala a marii negre. Asta a fost potopul,
pentru ca acolo erau deja agricultori.
>           > > >
>           > > > Deci, asadar si prin urmare, in scurta viata a
omenirii constiente, lumea s-a schimbat prea putin. Si ce s-a schimbat
nu s-a observat.
>           > > >
>           > > > Sigur ca exista cicluri care se repeta. Ati auzit de
supervulcani? Yelowstone este asa ceva. Siberia a fost o mare de lava
timp de 1-2 milioane de ani.
>           > > > Efectele incalzirii globare nu sint o temperatura mai
mare tot timpul ci efectele se masoara in disparitii de ghetari, in
Oceanul Arctic fara gheata, in curentul Golfului cu traseu alterat,
samd.
>           > > > Ia imaginati-va un ocean planetar mai sus cu 5-10
metri. Unde va fi tarmul? Dobrogea? Delata, Olanda? Bangladesh? New
Orleans? Florida?
>           > > > Oltenia sub forma de desert fara camile?
>           > > >
>           > > > Sigur ca exista incalzire globala naturala dar la asta
ne aducem si noi contributia arzind combustibilii fosili.
>           > > >
>           > > > Din perspectiva omenirii asta este bine pe de o parte
(energie), rau pentru consecinte.
> [...]
>           > > > DC? T
>           > > >
>           > > > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>           > > > Cînd se suie scroafa în pom
>           > > > Cine tace nu e om.
>           > > >
>           > > >
>           > > >
>           > > >
>           > > >
>           > > > --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" dsc1@
wrote:
>           > > > >
>           > > > > Stimata doamna climatolog Roxana Bojariu a ajuns, in
sfarsit, sa ameteasca si cititorii ziarului Adevarul cu teoriile
incalzirii globale.
>           > > > >
http://www.adevarul.ro/actualitate/Fenomenele_meteo_extreme_vor_deveni_o\
bisnuite_0_482952264.html
>           > > > >
>           > > > > Intrucat o intreb pe diverse grupuri de discutie, de
peste 10 ani, de ce eram mai cald acum 8.000 de ani decat acum si nu am
primit nici un raspuns, mai incerc o data. :)
>           > > > > De ce era mai cald doamna Bojariu ?
>           > > > >
>           > > > > Poate ca intr-un final, domnia sa o sa ne explice si
cum se face ca in ultimii 2 milioane de ani, au existat 20 de perioade
glaciare, adica perioade in care jumatatea de nord a Europei era
acoperita de ghetari avand multi kilometrii grosime si 20 de perioade
"interglaciare" (precum cea in care ne aflam), fara ca nemernicul de om
sa fi inventat masinile, avioanele si tot felul de alte chestii ce
polueaza admosfera cu bioxid de carbon si "gaze de sera".
>           > > > > Cum tot in acesti 2 milioane de ani, perioadele
glaciare au durat 90% din timp si cele interglaciare doar 10%, este clar
ca povestea cu incalzirea globala ascunde altceva !
>           > > > > Simpla aritmetica ne arata ca cele 20 de perioade
interglaciare au durat fiecare de ordinul a 10.000 de ani.
>           > > > > Cum ultima perioada glaciara s-a incheiat acum
18.000 de ani, constatam ca doar ANORMALITATEA actualului interglaciar
(ca durata), a permis dezvoltarea omenirii pana la nivelul actual de
civilizatie.
>           > > > > Intoarcerea la NORMALITATE, din punct de vedere
climatologic, se poate produce oricand, in orice zi !
>           > > > > In 10-20 de ani putem avea iarna permanenta in
Romania si miliarde de oameni fugind din nordul Europei catre Mediterana
sau nordul Africii.
>           > > > >
>           > > > > NU este normal sa poluezi, dar emisiile de gaze de
sera generate de om, pot fi cele responsabile de prelungirea actualei
stari de "bine" climatologic !
>           > > > > Cat trebuie sa poluezi ca sa menti efectul de sera
actual nu stie nimeni si nici nu exista o garantie ca acest efect de
sera "generat" de umanitate va prevala in fata fortelor naturale care
produc ciclicitatea perioadelor glaciare si interglaciare.
>           > > > >
>           > > > > Dar ceva tot stim.
>           > > > > Psihoza "incalzirii globale" are menirea de a face
omul sa se simta vinovat de o serie de fenomene NATURALE si in acelasi
timp are scopul absolvirii "conducatorilor" de lipsa luarii masurilor
necesare protejarii INTREGII umanitati.
>           > > > > In timp ce omului de rand i se inoculeaza vinovatia
personala pentru schimbarile climatice, marile puteri acapareaza
resursele energetice care mai exista (Irak) sau "bulibasesc" tarile ce
le poseda (Libia, Siria, Egipt).
>           > > > >
>           > > > > Cu alte cuvinte, dupa ce am vandut de la apa la
gaze, o sa vindem si carbunele, cat mai exista si cand o sa vina "iarna"
in Romania .....
>           > > > > O sa "scape cine poate", dar nu cred ca printre
acestia vor fi si protestatarii de acum cativa ani, care doreau sa
emigreze in Congo !

Raspunde prin e-mail lui